om jag köper en dualshok 3 kontroll fungerar vibrationen på GTA IV,Motorstorm och Bad Company.?
Dualshok 3
Jaaaaa, a :)
fungerar de på PS2 spel?
Ps3 kontroller fungerar inte på Ps2. Du kan inte ens koppla in dem i Ps2ans kontrolluttag.
och ps2kontroller fungerar inte till ps3 antar jag? jävla sätt att tjäna pengar på :P
↗ till inläggetJo, man kan köpa en adapter.och ps2kontroller fungerar inte till ps3 antar jag? jävla sätt att tjäna pengar på :P
Jag tror han syftade på ps2 spel i ps3 konsolen, issåfall Ja... tror jag :P
↗ till inläggetEDIT: Jag fatta vad du menade nu ;P Sorry.Jag tror han syftade på ps2 spel i ps3 konsolen, issåfall Ja... tror jag :P
Ja, jag köpte en Dualshock 3 till mitt PS3 och det finns vibration på alla gamla spel och PS2 spel.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, han syftade inte på PS2 spel i PS3 konsolen.Jag tror han syftade på ps2 spel i ps3 konsolen, issåfall Ja... tror jag :P
Edit: Strålande, 7 sekunder skillnad... ^^
↗ till inläggetJa, jag köpte en Dualshock 3 till mitt PS3 och det finns vibration på alla gamla spel och PS2 spel.
gött en till sak på önskelistan då :P
↗ till inläggetdet funkar inte heller med adapter jag har själv testat men om du har bakåtkompatibel ps3a så kan du köra ps2 spel↗ till inläggetJo, man kan köpa en adapter.och ps2kontroller fungerar inte till ps3 antar jag? jävla sätt att tjäna pengar på :P