💬
Logga in
Fuska.se

Vad Önskar Ni Er

27 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #21

Nä, har blivit lite trött på spel, asså på dom som jag har, har alltid önskat mig spel till julafton, fast detta året ska det vara någonting annat

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nä, har blivit lite trött på spel, asså på dom som jag har, har alltid önskat mig spel till julafton, fast detta året ska det vara någonting annat

Ett grafikkort är relaterat till spel imo :rolleyes:
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Mjo men grafikkort är väl i klass med spelrelaterade julklappar, sen om du slänger in lite "och en rosa dagbok" så är det helt okej.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #24

Och en blå dagbok

Nivå 6 · Fuskare

Värt att skapa en ny tråd för att skriva att man önskar sig ett grafikkort och en blå dagbok. P12 spam, here I come!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Värt att skapa en ny tråd för att skriva att man önskar sig ett grafikkort och en blå dagbok. P12 spam, here I come!

Mjo, ibland undrar man ju vart modsen håller hus :)
Nivå 8 · Veteranfuskare

För GangstaLean's skull har jag i "Nu Är Det Jul Igen"-tråden ändrat toppinlägget och nu istället skrivit "Vad står på era önskelistor" så att äntligen GangstaLean kan skriva med sitt grafikkort. :)

Bra va.

Nivå 11 · Veteranfuskare

krakel spektakel låst~

http://www.fuska.se/forum/Nu_Aer_Det_Jul_Igen-t32772.html

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.