Nä, har blivit lite trött på spel, asså på dom som jag har, har alltid önskat mig spel till julafton, fast detta året ska det vara någonting annat
Nä, har blivit lite trött på spel, asså på dom som jag har, har alltid önskat mig spel till julafton, fast detta året ska det vara någonting annat
↗ till inläggetEtt grafikkort är relaterat till spel imo :rolleyes:Nä, har blivit lite trött på spel, asså på dom som jag har, har alltid önskat mig spel till julafton, fast detta året ska det vara någonting annat
↗ till inläggetMjo men grafikkort är väl i klass med spelrelaterade julklappar, sen om du slänger in lite "och en rosa dagbok" så är det helt okej.Nä, har blivit lite trött på spel, asså på dom som jag har, har alltid önskat mig spel till julafton, fast detta året ska det vara någonting annat
Och en blå dagbok
Värt att skapa en ny tråd för att skriva att man önskar sig ett grafikkort och en blå dagbok. P12 spam, here I come!
↗ till inläggetMjo, ibland undrar man ju vart modsen håller hus :)Värt att skapa en ny tråd för att skriva att man önskar sig ett grafikkort och en blå dagbok. P12 spam, here I come!
För GangstaLean's skull har jag i "Nu Är Det Jul Igen"-tråden ändrat toppinlägget och nu istället skrivit "Vad står på era önskelistor" så att äntligen GangstaLean kan skriva med sitt grafikkort. :)
Bra va.