Oskuld.
Oskuld?
↗ till inlägget
Haha, nej du har absolut inte bråttom. Du är 12 år för fan, vänta tills tjejerna i klassen skaffat bröst i all fall.
men tjejer som är 14 har ju ganska bra hyllor.
Indeed, en tjej i min klass har meloner.
It's a tarp!
Förbrukade mitt oskulds-kort, ångrar det lite men men. =)
inte än på några år. vill helst undvika tonårsgraviditer
Vad är det?
↗ till inläggetVad är vad?Vad är det?
↗ till inläggetKomdom?P-piller?inte än på några år. vill helst undvika tonårsgraviditer
Hallå det är 2009, inte 1700-talet. Om man använder preventivmedel utan att slarva är chansen för att bli gravid i princip noll. Och även om du blir det kan du alltid ta abort.
↗ till inläggetMen blir det inte en annan grej, när barnet redan ligger i magen?... Skulle aldrig kunna göra abort. Efteråt kommer man alltid att tänka och/eller undra hur barnet hade varit, hur det hade sett ut och sånt. Hemskt.↗ till inläggetKomdom?P-piller?inte än på några år. vill helst undvika tonårsgraviditer
Hallå det är 2009, inte 1700-talet. Om man använder preventivmedel utan att slarva är chansen för att bli gravid i princip noll. Och även om du blir det kan du alltid ta abort.
Oskuld OnT.
Nej, för fasen! :)
↗ till inläggetDet är ju inte precis som om det är du som gör abort.Men blir det inte en annan grej, när barnet redan ligger i magen?... Skulle aldrig kunna göra abort. Efteråt kommer man alltid att tänka och/eller undra hur barnet hade varit, hur det hade sett ut och sånt. Hemskt.
Oskuld OnT.
sorry to say it but... i'm virgin
Hoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
↗ till inläggetHoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
Lycka till! Använd kådis, annars får du klådis! :P
(Dåligt skämt)
↗ till inläggetBlev det nåt? XDHoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
↗ till inläggetHon/Han är fortfarande upptagen yo !↗ till inläggetBlev det nåt? XDHoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
Själv är jag oskuld, inget att skynda på exakt.
↗ till inläggetHon/Han är fortfarande upptagen yo !↗ till inläggetBlev det nåt? XDHoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
Vadå upptagen? Har gått lite mer än en månad ju
↗ till inlägget↗ till inläggetBlev det nåt? XDHoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
Hon/Han är fortfarande upptagen yo !
Vadå upptagen? Har gått lite mer än en månad ju
Uthållighet är nått tjejer söker.
↗ till inlägget↗ till inläggetBlev det nåt? XDHoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
Vadå upptagen? Har gått lite mer än en månad juUthållighet är nått tjejer söker.
Behöver inte alltid vara sant. (H)
Vadå upptagen? Har gått lite mer än en månad juUthållighet är nått tjejer söker.
Behöver inte alltid vara sant. (H)
Word xD
Fast här är det tyvärr så. Men som sagt... Spelar ingen roll atm... Skolan :/ Så ja. Ich bin virgin und singular.
↗ till inlägget↗ till inläggetJa jag är oskuld. Är du det då? Du skrev det aldrig själv?
Haha ^^,
Nej, jag är inte oskuld (:
Jag förlorade min oskuld med en pojkvän <_<
När jag var 13 år ^^,
What the hell...?! Har du bra eller dåligt samvete???
Jag är oskuld, och det är jag stolt över.
↗ till inläggetHoppas på ikväll. Lite nervös faktiskt. :S
Med mustaschflickan?
Jag tror dom flesta får lugna ner sig lite annars får ni alla med skuld näsblod =)