💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fick ner beasts, jaraxxus, champions och twins på med 45 försök kvar.

Anub'arak på 25man heroic är HELT SJUKT SVÅÅÅÅÅÅR! :P

och inga av mina 3 items droppade, ofcourse ^^

Tog ni Anub? Vi har bara 3/5 hc nu men mött honom på 10 grand, sjukt svår då också.

Haha nej. Våra offtanks dog av addsen + phase 2 failade hårt. kom aldrig till p2 med alla levande ens XD (dps var "ok" dock)

Nivå 1 · Novis

Har bara gjort Fishing & Cooking daily-questen. Mycket plugg just nu, gah.

29 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare

Fixade gear till min Warrior från Blacksmithing, 532 defense, gick VH Normal sen CoS Normal, kul som fan :D Blir mycket mer imorgon skulle jag tro, har min egna personliga healer som är trött på att questa och vill heala mig i instancer. Blir nog HoS och HoL imorgon. Kanske får trinket från Loken. Blir defcapped dirr då.

30 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fixade gear till min Warrior från Blacksmithing, 532 defense, gick VH Normal sen CoS Normal, kul som fan :D Blir mycket mer imorgon skulle jag tro, har min egna personliga healer som är trött på att questa och vill heala mig i instancer. Blir nog HoS och HoL imorgon. Kanske får trinket från Loken. Blir defcapped dirr då.

Jag älskar det!

När man har sin personliga healer, booster eller tank.

Såhär levlade jag min snabba period i outland.

I Nagrand tar du typ 15-20 quester och ber en valfri personlig DK eller paladin (med 280/310% pref.)

Du ber honom följa med dig och döda alla åt dig, du kanske får dåligt med xp på kills.. men men..

Tar runt en halvtimma för alla quests, vi säger nu 20 quests.

20 x 10~k exp = 200k per halvtimma.

500k per timma om du håller en superb takt.

Kan rekommendera detta ^ till er där ute som vill levla snabbt och har en hög-levlad kompis =)

Senast ändrad:

1 Dec 2009
Nivå 6 · Fuskare

Körde första ToC 10 med nya guilden idag, tog ca 40-45min att cleara hela ingen dog etc, Dock fick jag ingen ny gear men låg 2 på dmg done overall : D

2 Dec 2009
Nivå 2 · Novis

Furious chest pa locken :)

4 Dec 2009
Nivå 7 · Fuskare

Testade nya Trial som tydligen streamas medan man kör?

Gick inte direkt bra..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Testade nya Trial som tydligen streamas medan man kör?

Gick inte direkt bra..

Hur menar du med streamas? Ingen paus mellan bossarna eller?
5 Dec 2009
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Födmodligen menar han Grand Crusade, då blir det ingen paus mellan de första bossarna i Northrend Beast, så DPSen måsta vara grym.

6 Dec 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Födmodligen menar han Grand Crusade, då blir det ingen paus mellan de första bossarna i Northrend Beast, så DPSen måsta vara grym.

Nja, inte så grym, healers går knappt oom på den då nästan bara tanken behöver heals på alla beasts.

Senast ändrad:

15 Dec 2009

Wipat återigen i ICC10.

Lord Marrowgar är SJUKT omöjlig. Vi tar Anub 10 HC men inte Marrowgar. Haft över 10 wipes idag.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Wipat återigen i ICC10.

Lord Marrowgar är SJUKT omöjlig. Vi tar Anub 10 HC men inte Marrowgar. Haft över 10 wipes idag.

En av mina polare klagade i flera timmar om honom i Skype :P

Levlade 75-78, nu pallar jag inte mer, blir nog 78-79 senare.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Wipat återigen i ICC10.

Han är galet enkel ju!

Se till att tanksen stackar på varandra. Stå i en halvcirkel runt rummet med healersen i mitten. Se till att alla kör på impalsen och vid bonestorm så är alla snabba med att springa.

Nivå 6 · Fuskare

Har försökt fixa minipatchen, funkar inte. Fixar jag det ska jag levla rogue, har gjort 32-36 på någon timmes spelande igår/förrgår :>

Nivå 6 · Fuskare

Skulle köra 10manna ICC men mitt game card tog slut en dag tidigare än vad jag trodde det skulle och ja.. finns inget ställe i närheten av vart jag bor atm som säljer game cards heller... <.<

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Skulle köra 10manna ICC men mitt game card tog slut en dag tidigare än vad jag trodde det skulle och ja.. finns inget ställe i närheten av vart jag bor atm som säljer game cards heller... <.<

Vart bor du? Vet bara ett ställe i finland som en polare bor i, han måste typ på semester för att köpa gamecard.
Nivå 6 · Fuskare

Hehe, jag bor i Salem(en liten skit håla söder om stockholm :P) atm, min mamma bor här. Men jag bor i stort sätt i sollentuna och köper GC där.

16 Dec 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vart bor du? Vet bara ett ställe i finland som en polare bor i, han måste typ på semester för att köpa gamecard.

Han lär ju köpa 10 kort i taget då :)

I alla fall, fick till slut joina en guild-alt run och vi tog första 3 i ICC. Första bossen var helt klart svårast. Hade fjärde på 15% som bäst men prova bara 2 gången sen skulle vissa dra.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Fick reda på att jag är den Tionde bäst gearade protection paladinen på min server. (Horde+Ally)

Femte bästa på alliance sidan.

WoW-Heroes -> Realm -> GearScore -> Zone: EU, Realm: Stormrage -> Filter: Protection Paladins only -> Search

Burf.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Fick reda på att jag är den Tionde bäst gearade protection paladinen på min server. (Horde+Ally)

Femte bästa på alliance sidan.

WoW-Heroes -> Realm -> GearScore -> Zone: EU, Realm: Stormrage -> Filter: Protection Paladins only -> Search

Burf.

Det behöver inte vara sant. Du är tionde bäst gearade protection paladinen på din server, av dom som har cachat sin char där. Alla chars på wow finns inte där. Man måste ju hämta statsen innan dom kan visas där.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in