:iluvff: Heh heter miniman333 på hotelet
Vem Har Habbo ? .
Jag var sjuk en vecka eller liknande en gång i mitt liv. (inte att jag var sjuk en gång då)
Men då blev jag medlem på Habbo Hotel. Hade seriöst ingenting att göra.
..Det var ju precis inte bättre att bli medlem på Habbo Hotel då det bara gjorde allting mycket tråkigare.
Heter Kevlon1996...
Slutade spela för 2 år sen för att det suger och jag gav alla mina möbler till min brorsa och han fick mitt acc ^^
Jag är liksom dj på habbo så jag är bara inne när jag sänder, Melonpojjken
Heter Mr...Nice på habbo, fast spelar inte längre.
hehe körde för 2-3 år sen, heter hillefilledill. och filipino51 haha :P men habbo är de sämsta spelet som finns, iallafall efter att habbo gjordes om
Hette Crazy-Korv, jag var en jävlig hycklare.
Sök på mina rum och kolla lager, allt det har jag hycklat.
↗ till inläggetLite småmysigt tycker ja och va sjuk o sitta och tönta habbo :PJag var sjuk en vecka eller liknande en gång i mitt liv. (inte att jag var sjuk en gång då)
Men då blev jag medlem på Habbo Hotel. Hade seriöst ingenting att göra.
..Det var ju precis inte bättre att bli medlem på Habbo Hotel då det bara gjorde allting mycket tråkigare.
Jag hadde en gubbe, men jag tycker att det suger, man kan inte göra något! Jo man kan, fast då bbetalar man riktiga pengar LOL
Men jag skriver den ändå,en heter: Kroutiana65/sexygastiego< Vet inte om det stämmer, en kompis gjorde den till mig
Andra heter CruzFire
Heter Nacke3000 på allt!
Har ett bra Habbo. Men hatar det :-/
Heter kallanka på habbo (; men spelar ej!
Rent ut sagt, Habbo suger.
Jag hette något, kommer ej ihåg.
Har konto där, men jag brukar aldrig vara inne och kommer inte heller ihåg mitt login.
fan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..
↗ till inläggetfan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..
Ja, jag håller med. Vilket jä**a sk*t habbo har blivit nu...
↗ till inläggetOhja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit,↗ till inläggetfan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..
ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt.
Min åsikt om Habbo Hotel
↗ till inläggetOhja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit,↗ till inläggetfan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..
ren skit. dom blåser ungar på pengar att köpa låtsas möbler som finns på en skärm. istället för att köpa nåt ganska fyndigt.
Min åsikt om Habbo Hotel
Japp... 2004-2006 R.I.P.
↗ till inlägget↗ till inläggetfan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..
Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit,
Min åsikt om Habbo Hotel
Japp... 2004-2006 R.I.P.
Varför ritar du över ansiktet på gubben...?
Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock...
Fick tag i lösenordet, vinner jag nu?
↗ till inlägget↗ till inläggetfan vad dom ändrat. gamla habbo ägde. massa jävla pixels.. lära hundar/katter trixs. omg..
Ohja! förut när man va liten var det mysigt på nåt sjukt sätt att logga in, sitta med sina blåsta kompisar som köper habbo mynt för över 500kr. (flera i min klass, typ 5). old habbo var mysigt då. nu har dom gjort om allt. nu är habbo bara skit,
Min åsikt om Habbo Hotel
Japp... 2004-2006 R.I.P.
Varför ritar du över ansiktet på gubben...?
Habbo Hotel har alltid varit boring om du frågar mig, har en gubbe gjord typ 2004 jag också, kan dock inte lösenordet, har en nu som är gjord 2005 dock...
Fick tag i lösenordet, vinner jag nu?
Därför den har varit ''Hc'' med ''Hc'' frysir, och nu är den ju slut och då kan han inte använda frysiren.. Då är han helt flintskallig så jag ville inte visa det XD