💬
Logga in
Fuska.se

Julklappsutdelning På Dustin.se

94 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Snart är det dags för dustins årliga julklappsutdelning!

Postar då en guide här som gör att ni nog garanterat får en julklapp.

Förra året fick jag b.la. en multifjärrkontroll och en HP mobil värd 5000, så det är inte precis skitsaker man får.

Instruktioner:

Gå in på www.dustinhome.se, klicka på julklappslänken.

Registrera dig.

För att få en juklapp måste man uppdatera sidan tills det kommer en röd "blomma" där det står att man ska hämta sin julklapp. Ett tips, varje julklapp kanske kommer var femte minut. T.ex. 14:15 eller 14:20. Inte 14:23 o.s.v.

För att få mer julklappar gör en användare till varje familjemedlem.

Tips:

1.Ladda ner autoklick

2.Ladda ner autorefresh addon till din webbläsare

3. Sätt refresh inställningen till 1 sek

4. Flytta musen till där blomman kommer att vara (kolla bild nedan) och sätt autoklick på 3 klick per sekund.

5. Umgås med din familj medans datorn automatiskt gör jobbet!

http://www2.picturepush.com/photo/a/2677300/img/Anonymous/images.jpg

OBS, de börjar kl 08:00 och delar bara ut klappar till 23:00.

Senast ändrad:

24 Dec 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Då OP inte gjorde det själv kan jag tipsa om en autoclicker och autorefresher.

Autorefresher: ReloadEvery OBS! Endast för Firefox.

Autoclicker: AutoClick

Nivå 5 · Fuskare

Julklappar till hela familjen =D

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

Har ni lyckats få tag på någon? Själv har jag fått två, ska skaffa mer.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har fått tre, håller på med min fjärde. Sen är det bara 3 till. (stor familj ftw)

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Du skulle ha sagt ngt om att man måste skicka första paketet innan man kan få en ny, jag förlorade en >:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Man kan bara få 1 per person ändå. Däremot kan du ju skapa flera användare men det klassas väl som lurendrejeri/urkundsförfalskning eller vad det nu heter.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ah, på så vis. :/ Det orkar jag inte med. :P

Mot lagen är det iaf.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Man kan bara få 1 per person ändå. Däremot kan du ju skapa flera användare men det klassas väl som lurendrejeri/urkundsförfalskning eller vad det nu heter.

Men paketen skickas ju till personen du registrerat, så reggar du en påhittad person funkar det ju inte precis ;) Du behöver ju legitimera dig för att hämta ut paketet.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad för grejer har ni fått? Typ dyra saker eller krims krams :p

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men paketen skickas ju till personen du registrerat, så reggar du en påhittad person funkar det ju inte precis ;) Du behöver ju legitimera dig för att hämta ut paketet.

Det står alltid i användaravtalet som man har med en sida att man bara har en användare per kund, så det är inte tillåtet ändå...

↗ till inlägget
Vad för grejer har ni fått? Typ dyra saker eller krims krams :P
Det står bara "julklapp".
Nivå 10 · Veteranfuskare

Man får veta vad man har fått när man väl har fått det.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det står alltid i användaravtalet som man har med en sida att man bara har en användare per kund, så det är inte tillåtet ändå...

En användare PER KUND, inte Hushåll. Gör du användare för dina syskon och föräldrar så är det helt okej - Fast officiellt då ska det vara dem som reggar sig själva =P

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ja, men eftersom man låtsas vara någonannan så är det ju olagligt egentligen.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Inte om man agerar å någon annans vägnar. Du kan ta ut pengar från bankomaten med någon annans kort om du fått tillåtelse.
Nivå 7 · Fuskare

Har inte fått något än :/ har försökt sen kl. 18

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inte om man agerar å någon annans vägnar. Du kan ta ut pengar från bankomaten med någon annans kort om du fått tillåtelse.

Men hur många frågar "Mamma/pappa/brorsan jag gör ett konto till er och försöker få julklappar?" Inte många. :P
Nivå 3 · Lärling

vart är julklapps länken?:P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Första sidan

Nivå 12 · Mästerfuskare

Tävlingen är slut nu :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in