↗ till inläggetJapp =) Fixade tre stycken. O i övrigt har julen inte varit så dålig heller =P I <3 DustinhomeTävlingen är slut nu :P
Can't wait to see what I get!
↗ till inläggetJapp =) Fixade tre stycken. O i övrigt har julen inte varit så dålig heller =P I <3 DustinhomeTävlingen är slut nu :P
Can't wait to see what I get!
Lyckades aldrig få min fjärde... Nåja, 3 är bra det också :)
Berätta sen vad ni fått :D
Fitta.. fick en sån där röd blomma, klickade på den men fick något jävla felmeddelande och fick ingen present :(
Jag fick felmeddelandet fem gånger <_<
Jag fick det antagligen efter att ha fått en julklapp. Eftersom så fort jag kom tillbaka efter autorefresher/clicker så var felmeddelandet framme, men jag hade en julklapp i korgen.
↗ till inläggetMan fick alltid ett felmeddelande när man klickat på blomman - Varan hamnar i korgen ändå.Jag fick det antagligen efter att ha fått en julklapp. Eftersom så fort jag kom tillbaka efter autorefresher/clicker så var felmeddelandet framme, men jag hade en julklapp i korgen.
Kom ingen vara i min korg inte D:
Meh, jag missade det :( Vad fick ni för nåt?
Vi fick fortfarande bara varan "Julklapp". Ingen vet vad de fått ännu.
↗ till inläggetVäntar du för länge försvinner den ur korgen =/ Skulle haft 4 annars =P Ena försvann innan jag hann bekräfta.Kom ingen vara i min korg inte D:
↗ till inläggetJag fick det antagligen efter att ha fått en julklapp. Eftersom så fort jag kom tillbaka efter autorefresher/clicker så var felmeddelandet framme, men jag hade en julklapp i korgen.
Jag gjorde en användare för min mor och fortsatte efter att jag fick en, rensade kakor och allt men felmeddelande fick jag ändå <_<
↗ till inläggetVäntar du för länge försvinner den ur korgen =/ Skulle haft 4 annars =P Ena försvann innan jag hann bekräfta.Kom ingen vara i min korg inte D:
De ligger ju kvar till den 25e läste du inte vad som stod på sidan?
↗ till inläggetDe ligger ju kvar till den 25e läste du inte vad som stod på sidan?↗ till inläggetKom ingen vara i min korg inte D:
Väntar du för länge försvinner den ur korgen =/ Skulle haft 4 annars =P Ena försvann innan jag hann bekräfta.
De ligger kvar till den 25e, förutsatt att julklappen fortfarande finns kvar. Bekräftar du inte försvinner varan.
Min klapp låg ju kvar i 3 timmar. :/
Palla!
Jag kommer ångra den kommentaren om ni får bra saker dock ;)
↗ till inläggetKanske var mot slutet? Jag vet ju inte hundra hur det funkar, endast vad som hände för mig. Sista rundan klockan 22 fick jag en, som försvann vid bekräftning.Min klapp låg ju kvar i 3 timmar. :/
Äh, missade det här D:
När blomman väl kommit måste man vara riktigt snabb med att klicka på den också. Är man för långsam får man ingen julklapp.
Fick också felmeddelandet några gånger, men ingen julklapp.
Vad har ni fått? Har inte julklappen kommit än?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in