Hej finns det någon som vet vart leonardo är efter att man har hittat alla kodexark?
Assassins Creed 2
I huset, vid arkitekten och din syster.
↗ till inläggetokej men va fan ska det bli av alla ark? <_<I huset, vid arkitekten och din syster.
↗ till inläggetEn världskarta tror jag det var.↗ till inläggetokej men va fan ska det bli av alla ark? <_<I huset, vid arkitekten och din syster.
när du har fått kodexarken dechiffrerade kan du gå till Marios kontor och sätta upp de på väggen.
PS. leta efter ett "L" på kartan
När du har satt upp alla arken på väggen så ska du använda eagle-vision och pussla ihop bitarna så de bildar en världskarta.
Corndog: Det är vid systern faktiskt. :)
↗ till inläggetMen det är ju i samma hus, eller? :)När du har satt upp alla arken på väggen så ska du använda eagle-vision och pussla ihop bitarna så de bildar en världskarta.
Du har knappt haft spelet i 1 månad och du frågar redan efter hjälp?
↗ till inlägget↗ till inläggetMen det är ju i samma hus, eller? :)När du har satt upp alla arken på väggen så ska du använda eagle-vision och pussla ihop bitarna så de bildar en världskarta.
Japp, men fel rum och tror nästan det är fel våning också.
DNA Sekvens 11 behöver jag hjälp med, man ska hitta 15 kodexark någonstand, min fråga är som lyder: Är det runt hela världen eller är det bara i den staden?
↗ till inläggetDNA Sekvens 11 behöver jag hjälp med, man ska hitta 15 kodexark någonstand, min fråga är som lyder: Är det runt hela världen eller är det bara i den staden?
Dem finns utspridda över alla städer. Glöm inte att alla blir markerade på kartan vid den tiden.