Rubriken lyder! :D
Voddler
Har du någon Voddler invite? Hur fixade du det? Kan du hjälpa mig fixa det? PS. Kan betala i FM
köp ett på tradera de gjorde jag!
Jag fick ett voddler invite av min mamma... Vi har bredbandsbolaget och då fick man 5 invites.. :D
ok, har ni nån invite kvar? (Anmäl inte detta inlägg, tack)
Ja, båda två kan logga in samtidigt, men så fort den ena sätter på en film, disconnect'as den andre.
Vad är Voddler För Nåt??
↗ till inläggetDet är som spotify fast dom som har Voddler kan lagligt streama filmer och tv program från internet.Vad är Voddler För Nåt??
↗ till inläggetok, har ni nån invite kvar? (Anmäl inte detta inlägg, tack)
Jag har ingen invite kvar...
↗ till inläggetokej tack :)Ja, båda två kan logga in samtidigt, men så fort den ena sätter på en film, disconnect'as den andre.
↗ till inläggetaha tack :)↗ till inläggetDet är som spotify fast dom som har Voddler kan lagligt streama filmer och tv program från internet.Vad är Voddler För Nåt??
↗ till inläggetaha tack :)↗ till inläggetDet är som spotify fast dom som har Voddler kan lagligt streama filmer och tv program från internet.Vad är Voddler För Nåt??
Lugnt.
HUr får man ett voddler invite
↗ till inläggetOm du har bredbandsbolaget så får du invites gratis.HUr får man ett voddler invite
↗ till inläggetJa, båda två kan logga in samtidigt, men så fort den ena sätter på en film, disconnect'as den andre.
Japp, det stämmer
jag fick voddler idag jag registrera mig på voddler.com och vänta i 1 och en halv månad sen fick jag voddler men får det inte att fungera :(
har du laddat ner progrmmet? Om du har de och de inte funkar, försök att ta bort brandväggen precis när du ska titta på filmen, de funkade för mig...
↗ till inläggethar du laddat ner progrmmet? Om du har de och de inte funkar, försök att ta bort brandväggen precis när du ska titta på filmen, de funkade för mig...
det är testet i början typ
"test your broadband" så står det att ev brandväggen blockar men har stängt av den
Jag har voodler invites. Några som vill ha? Pma mig.
Voddler är i dagsläget värdelöst. Tro mig.