rekord på 28 kills men har inte låst upp nuke än. Men skulle vara kul att prova ==
Favvo killstreak kombo:
Emergency Airdrop, Pave low, AC Gunner
rekord på 28 kills men har inte låst upp nuke än. Men skulle vara kul att prova ==
Favvo killstreak kombo:
Emergency Airdrop, Pave low, AC Gunner
Fick en Tactical nuke igår på mappen afghan.
↗ till inläggetlyckost <_<Fick en Tactical nuke igår på mappen afghan.
Skit i det jag skrev
fick nuke på Highrise precis
↗ till inläggetGz =DSkit i det jag skrev
fick nuke på Highrise precis
UNdrar om jag ska försöka mig på en Legit nuke, jag kan nog komma till harrier utan predator missile, men jag är inte så bra med Chopper gunner. :/
↗ till inläggetspraya bara sönder så löser det sigUNdrar om jag ska försöka mig på en Legit nuke, jag kan nog komma till harrier utan predator missile, men jag är inte så bra med Chopper gunner. :/
↗ till inläggetEMergency Airdrop e nice men räknas dock inte + på din killstreak.Aldrig Nukat, måste va coolt :)
Emergency Airdrop är grym :D
Fick min nuke på Rust.
↗ till inlägget↗ till inläggetEMergency Airdrop e nice men räknas dock inte + på din killstreak.Aldrig Nukat, måste va coolt :)
Emergency Airdrop är grym :D
Fick min nuke på Rust.
eller hur
det är synd men ändå bra
Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
↗ till inläggethur kan du då nuka :huh: :PFick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
↗ till inlägget↗ till inläggethur kan du då nuka :huh: :PFick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
..Förutom Nuke, trodde du förstod det. Jag använde inga killstreak rewards för att komma upp till 25 kills.
↗ till inlägget↗ till inläggetFick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
hur kan du då nuka :huh: :P
..Förutom Nuke, trodde du förstod det. Jag använde inga killstreak rewards för att komma upp till 25 kills.
jag må va dum men så dum är jag inte
↗ till inlägget↗ till inläggetFick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
hur kan du då nuka :huh: :P
jag må va dum men så dum är jag inte
Något nytt för mig då. :D
Skoja bara.
↗ till inläggetfan va noob dom måste ha varit då.Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
↗ till inläggeteller så var det födröjning↗ till inläggetfan va noob dom måste ha varit då.Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
↗ till inlägget↗ till inläggetfan va noob dom måste ha varit då.Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.
De var rätt så bra, höll på att dö ett antal gånger, men sen visste jag vart de stog hela tiden.
fan va noob dom måste ha varit då.
De var rätt så bra, höll på att dö ett antal gånger, men sen visste jag vart de stog hela tiden.
campare?
fan va noob dom måste ha varit då.
campare?
Hela bunten.
Var grymt nära att få nuke på Terminal också.. Tror jag hade 24 kills när det kom en noobtuber runt hörnet.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in