Endast nukat mot mina vänner på versus. Har inte ens låst upp den på vanliga =)
Har Ni Nukat Något Bana I Mw2?
44 Nukes nu..
3P!C!
Aldrig nukat :)
Den kommer snart och det kommer firas wooho!
8 Gånger.
7 av dom på Domination
Highrise x1
Derail x2
Wasteland x3
Afghan x1
1 av dom på 3rd Person Team Tactical Demolition
x1 Rust
Okej, nu har jag fått
1 på Rust
1 på Favela
1 på Highrise
1 på Afghan
2 på Derail
7 Nukes på Wasteland(Fick en dual nuke men räknade inte den.)
Alltså 13 Nukes (14 om man inkluderar Dual nuken.
Har faktiskt aldrig fått nuke även om jag var i femte prestige. Fast sedan så köra jag ju nästan bara SnD, blir väll någon TDM lite dådå men då kör jag aldrig med nuke.
↗ till inläggetHar faktiskt aldrig fått nuke även om jag var i femte prestige. Fast sedan så köra jag ju nästan bara SnD, blir väll någon TDM lite dådå men då kör jag aldrig med nuke.
Domination är bättre
får faktist heller inte heller nuke så ofta pga SnD, men det är alla andra som bestämmer vad vi ska köra, så jag bara hänge på ;)
söndagar har blivit nuke-dagar för mig, lyckas inte få nukes så ofta men för två veckor sen fick jag 2 nukes på en söndag, och förra söndagen fick jag en till :D
↗ till inläggetsöndagar har blivit nuke-dagar för mig, lyckas inte få nukes så ofta men för två veckor sen fick jag 2 nukes på en söndag, och förra söndagen fick jag en till :D
ungefär som att Fredag den 13de är min lyckodag i spelens värld ;)
Har fått 2 nukes idag ! ;D. 1 på Estate och 1 på wasteland. Hade Harrier - Chopper Gunner - Nuke
68 nukes nu.
Fick två idag.
Ska du få nuke ska du köra Pave low istället för harrier. Mindre kills för CH.
↗ till inlägget72 nu.. Går segt. Men framåt. :) ;)68 nukes nu.
Fick två idag.
Ska du få nuke ska du köra Pave low istället för harrier. Mindre kills för CH.
har iaf fått mitt nuke emblem nu innan black ops så jag är nöjd, och spelar inte ens med nuke längre. bara onödigt.