okej, jag har haft en jävla massa problem med stuttering lag på senaste, kan detta bero på att jag fått en ny processor, som är 4 kärnig? Det enda som brukar hjälpa är PC restart o så funkar det fint i någon timma, och den blir inte för varm ligger runt 40-50 hela tiden.
Stuttering.
HaSsE93
Nivå 3 · Lärling
MysticGohan
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inläggetLaggar det i allmänhet eller bara i vissa spel?okej, jag har haft en jävla massa problem med stuttering lag på senaste, kan detta bero på att jag fått en ny processor, som är 4 kärnig? Det enda som brukar hjälpa är PC restart o så funkar det fint i någon timma, och den blir inte för varm ligger runt 40-50 hela tiden.
HaSsE93
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget↗ till inläggetLaggar det i allmänhet eller bara i vissa spel?okej, jag har haft en jävla massa problem med stuttering lag på senaste, kan detta bero på att jag fått en ny processor, som är 4 kärnig? Det enda som brukar hjälpa är PC restart o så funkar det fint i någon timma, och den blir inte för varm ligger runt 40-50 hela tiden.
hmm fixade lagget på cod4 nu, va tvungen o ha multi GPUs. age of conan har jag inte löst ännu