↗ till inläggetTar-21 är ju det bästa, tar mycket skada och når långt. och den är snabb!
Fick en triplesprey med Tar i förrgår, synd att jag inte filmade-.-
↗ till inläggetTar-21 är ju det bästa, tar mycket skada och når långt. och den är snabb!
↗ till inlägget↗ till inläggetTar-21 är ju det bästa, tar mycket skada och når långt. och den är snabb!
Jag använde Tar-21 innan jag Prestigade igår. Riktigt skön.
Just nu använder jag Vector med Maraton och Lightweight. Tills jag får Akimbo på den.
M16 är underbar ju ^^
Måste säga att FAMAS med RDS, ScavPro, stopping power och commando pro är väldigt bra
Man kan snipa perfekt, en-burst kill med stopping power
Har väldigt stor skadeförmåga
Och eftersom den är väldigt dålig i close range, har man ju G18 akimbo, som fungerar som ett SMG.
Bara du inte skryter om hur bra du är med FAMAS. ;)
M21 EBR är rolig att köra med.
M4A1, SCAR-H, Ranger, USP .45
Mina favorit vapen måste nog vara TAR-21 och FAMAS med holographic sight.
↗ till inläggetUMP ägerdeagle + tactical knife, ump45 är också bra.
sprayade 3 stycken för en vecka sen
dom hade ingen chans :lol:
↗ till inläggetMåste säga att FAMAS med RDS, ScavPro, stopping power och commando pro är väldigt bra
Man kan snipa perfekt, en-burst kill med stopping power
Har väldigt stor skadeförmåga
Och eftersom den är väldigt dålig i close range, har man ju G18 akimbo, som fungerar som ett SMG.
Håller på med exakt samma sak. Grejen är ju att jag prestigade nyss och håller på att skaffa Akimbo på G18 igen. Dem är ju BEAST.
Primary: WA2000 - ACOG sight
Secondary: USP .45 - FMJ
Frag & Flash
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded/Stopping Power
Steady Aim/Ninja
Sentry Gun
Precision Airstrike
Attack Helicopter
Har ett nytt favorit vapen:
TAR-21
Har börjat använda Barret .50 cal nu, det går jävligt mycket värre än när jag har ACR, men jag har roligare! :o
↗ till inläggetHar börjat använda Barret .50 cal nu, det går jävligt mycket värre än när jag har ACR, men jag har roligare! :o
Erkänn att det är roligare med sniper? :)
Inget slår känslan när man sätter ett headshot på en kille med snipern och man hör ricochet ljudet...
Tycker bara om Intervention och Barrett .50 cal, resten är tråkiga.
Hade varit gött med en till Bolt action. M40 kanske?
Gillar inte barrett eller M21, det ska vara interv. eller WA2k :)
Barret med ACOG och FMJ, Secondary Raffica med Red dot sight/Holographic och FMJ.
UMP är ganska overpowered tycker jag, kör med den på PC, 2 skott i magen på hardcore och de är döda.
Fast WA2k är fortfarande favorit ;D
barrett
:rambo:
UMP och L86 :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in