Yo, undrar om nån vet hur man får bort såna dära knölar som blir på de flesta mössorna.
Funderade på om man kanske kan ta och stryka bort dem?
Det kan vara så att mössan skall se ut sådär?
I detta fallet tror jag mössan ska se ut så. Köp en mössa som inte är knölig, är ett tips.
Beroende på vad hur mössan är sydd, så kan man alltid sy bort knölarna.
jag tycker typ alla mössor i affärerna har massa knölar, men jag ser nästan aldrig massa knölar på mössor som folk använder.
↗ till inläggetDet är olika slags mössor xDjag tycker typ alla mössor i affärerna har massa knölar, men jag ser nästan aldrig massa knölar på mössor som folk använder.
Det beror på hur mössan är sydd. Leta efter en mössa som passar och inte har några knölar bara :)
↗ till inläggetDu måste vara blind .__.jag tycker typ alla mössor i affärerna har massa knölar, men jag ser nästan aldrig massa knölar på mössor som folk använder.
det är en sådan mössa
Ta en liten storlek om de finns, sen pressa in ditt huvud i det. Voila.
Nu kom jag på det!!
Klipp av knölarna och sy ihop hålen så blir det som vanligt. lol
↗ till inlägget:_ Snälla säg något vettigt nästa gång.Nu kom jag på det!!
Klipp av knölarna och sy ihop hålen så blir det som vanligt. lol
Men som alla andra har sagt, den där mössan ska nog se ut så där. Alla mössor jag har är då knöl fria. :P Fast jag använder ju skogsvårds styrelsens mössor. :)
↗ till inläggetjag tycker typ alla mössor i affärerna har massa knölar, men jag ser nästan aldrig massa knölar på mössor som folk använder.
Då stickar man en själv : D
Meh, det är coolt, ju. :huh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in