Tycker faktiskt att Mw2 är bättre :)
Mw1 var dock jävligt bra så det är svårt att säga vilket som är bäst.
Tycker faktiskt att Mw2 är bättre :)
↗ till inläggetJag tycker faktist sammaTycker faktiskt att Mw2 är bättre :)
Men jag är tröt på CoD4 så jag föredrar MW2
mw2 är mycket bättre en cod4
Smaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel.
↗ till inläggetSmaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel.
Precis, i COD4 är det Run N' Gun, men i MW2 är det Sit and Wait.
↗ till inlägget↗ till inläggetSmaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel.
Fast jag kör Run N' Gun i MW2 också :)
Har installerat CoD 4 nu iaf. ska testa! :D
↗ till inläggetHar installerat CoD 4 nu iaf. ska testa! :D
nu har du iallafall början på historien ;)
det jag hatar med MW2 det är att det är feta småskitar som sitter o campar med Barrett. <_<
↗ till inläggetOkej.. Har spelat det spelet nu iaf ca 45 minuter och kan säga att det är mycket bättre än mw2.↗ till inläggetHar installerat CoD 4 nu iaf. ska testa! :D
nu har du iallafall början på historien ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetSmaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel.
Fast jag kör Run N' Gun i MW2 också :)
Funkar inte för mej. Blir alltid dödad av en snubbe som sitter och campar i ett hörn. -.-
Cod 4 är bättre än mw2. infinty ward fuckade upp hela mw2 med saker som finns i combat arms.
http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/5fc3e5424cdd9f5b25e447206ba46e21ec7cf9ae.png
andra rundan jag spelade i cod 4
Modern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!
↗ till inläggetDu bryr dig bara om grafiken? Your argument is flawedModern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!
↗ till inläggetModern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!
P12 alert, P12 alert.
Nazi Zombies är i Call of Duty: World at War(Aka CoD 5).
MW2 är släpptes hösten 2009, CoD 4, hösten 2007.
"garfiken" förbättras genom åren.
Så om jag förstått det här rätt, är du helt AMG COD 4 SUGER FETT HÅRT JÖÖÖ OMG.
IW(aka Infinity Ward) skapade Call of Duty 4. MW2 är Call of Duty 4 med finare/bättre grafik och allmänt mer i spelväg. I botten är det Call of Duty 4.
Och mer till det.Du bryr dig bara om grafiken? Your argument is flawed
↗ till inläggetModern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!
cod4 har inget zombie mode
det är det bara i WaW
Båda har ju sina nackdelar, men overall har ju MW2 fler. som T.ex folk campar alldeles för mkt, det laggar mer än cod 4 gjorde, som fuckar upp hitmarkers and stuff. folk med lightweight och commando: STORT PROBLEM! men det har bättre grafik, mer perks, attatchments. banorna i mw2 är möjligen lite stora. sist men verkligen inte minst: kasst respawn system. många av dessa hadde kunnats förhindras om de hadde haft ett beta.
cod4 var lite mer rak på sak; you got UAV arstrike and chopper. kötta alla du ser lixom. jag älskade the golden guns, grafiken något sämre men det märker man inte lixom. båda är bra spel, det beror väl lite också om man är trött på något av spelen eller olika spelsmak. själv föredrar jag battlefield. xD xD ^^
Enligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.
↗ till inläggetEnligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.
Håller inte med dig om det med hackers, mötte massor av hackers i CoD4 och knappt några i MW2.
↗ till inläggetHar du aldrig kört i en lobby där folk kör med Care Package glitchen? Javelin glitchen? Private Lobby glitchen? XP Lobby glitchen? Skridsko glitchen?↗ till inläggetEnligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.
Håller inte med dig om det med hackers, mötte massor av hackers i CoD4 och knappt några i MW2.
Under alla mina CoD 4 matcher har jag aldrig sett någon fuska, och jag har över 30 dagars speltid.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in