1. Care Package
2. Harrier strike (<3)
3. Chopper Gunner
nirå? :D
1. Care Package
2. Harrier strike (<3)
3. Chopper Gunner
nirå? :D
Care package
Harrier strike
Pave Low
Care packet.
Predator misile.
Harrier strike.
Dock kör jag inte med det för orkar inte betala live så kört på brorsans acc. Men det är mina favoriter att använda :)
↗ till inläggetKöp ps3?Care packet.
Predator misile.
Harrier strike.
Dock kör jag inte med det för orkar inte betala live så kört på brorsans acc. Men det är mina favoriter att använda :)
Btw. predator är fett braa :)
Man kan ju få typ upp till 5st på en predator
Harry, AC130 och Nuke
Care package
Harrier strike
Emergency airdrop
Care package glitchar ganska mýcket hehe :D
Igår fick jag 2 AC130's efter varann ;O
↗ till inläggetsony kommer börja ta betalt för psn så om man ska betala för onlinefunktioner så vinner ju xbox live ^^ mycket bättre↗ till inläggetKöp ps3?Care packet.
Predator misile.
Harrier strike.
↗ till inläggetsony kommer börja ta betalt för psn så om man ska betala för onlinefunktioner så vinner ju xbox live ^^ mycket bättre↗ till inläggetCare packet.
Predator misile.
Harrier strike.
Köp ps3?
Nej, nej. Allt som PSN har just nu kommer vara gratis. När man betalar för PSN får man mer grejer.
Jag har olika killstreaks för nästan varje match, det beror på vad jag känner för. Här är dem jag väljer mellan.
Predator Missile
Harrier Strike
Chopper Gunner
Predator Missile
Harrier Strike
AC130
Predator Missile
Harrier Strike
Emergency Airdrop
Predator Missile
Harrier Strike
Pavelow
Harrier Strike
Chopper Gunner
Nuke
Harrier Strike
AC130
Nuke
↗ till inlägget↗ till inläggetCare packet.
Predator misile.
Harrier strike.
Köp ps3?
sony kommer börja ta betalt för psn så om man ska betala för onlinefunktioner så vinner ju xbox live ^^ mycket bättre
Nej, nej. Allt som PSN har just nu kommer vara gratis. När man betalar för PSN får man mer grejer.
Jag har olika killstreaks för nästan varje match, det beror på vad jag känner för. Här är dem jag väljer mellan.
Predator Missile
Harrier Strike
Chopper Gunner
Predator Missile
Harrier Strike
AC130
Predator Missile
Harrier Strike
Emergency Airdrop
Predator Missile
Harrier Strike
Pavelow
Harrier Strike
Chopper Gunner
Nuke
Harrier Strike
AC130
Nuke
Byter också ofta, de jag kör med är i fetstil ovanför :)
Harrier - pave low - CG
Men har nyss prestigeat nu, så har UAV - Pred. - Harrier. :(
Predetor
Harrier
Chopper
Pretator, harrier och chopper.
palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130.
Harrier, pavelow, chopper gunner.
↗ till inläggetaa, jag vet man får bara UAV. men ibland har jag tur och får typ, AC130 och Chopper gunner!Pretator, harrier och chopper.
palla care package det enda jag får är uav och resupply. min kompis får typ alltid AC130.
Harrier > Pave Low > Chopper Gunner/AC 130
just nu, harrier, ac-130 och EMP
↗ till inlägget↗ till inläggetaa, jag vet man får bara UAV. men ibland har jag tur och får typ, AC130 och Chopper gunner!Pretator, harrier och chopper.
oftast så beror det på dina stats. typ om du har 5 kills och 15 deaths så är det troligt att du får bra saker, om du har tvärt emot så brukar man bara få counter uav och ressuply
btw dessa kör jag med
predator missile (bytar ibland mot nuke)
pave low
chopper gunner
Respect the Pave Low!
Random speltyp utom SnD: Pred, Harrier, AC130.
SnD: Uav, Pred, Harrier.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in