💬
Logga in
Fuska.se

Skate 3 (2010)

14 svar · startad

Trådstartare #1

Ni som redan har kört Skate 1 och 2 kanske redan vet att dem är de bästa skate spelen som finns. Men nu kommer det en trea i slutet av maj har jag för mig.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Ska ni köpa det?

8 Feb 2010

Ja, SKATE spelen är en av världens bästa skate spel, och jag kommer köpa 3:an. Min kompis har 2 och jag bara älskar den!

Måste köpa det

9 Feb 2010
Trådstartare #4

Ska också köpa det!

Ja, det blir nog att köpa det. Jag fick ganska nyligt höra att det skulle komma :).

Skulle dock hellre se att det kom tex Shaun White Snowboarding 2 :/. Roligare med snowboard än skate.

EDIT: Fail, jag trodde att jag var i 360-forumet :D. Men jag ska köpa det till 360 xD.

Senast ändrad:

En mycket trevlig video. Får dock se om köpet blir av...

15 Feb 2010

Har SKATE 2 och jag bara älskar det så jag ska nog köpa det.

Trådstartare #8
↗ till inlägget

Har SKATE 2 och jag bara älskar det så jag ska nog köpa det.

Jag älskar också det!

Själv föredrar jag FPS.... Och om det ska vara nå sport-bil spel så vill jag att man ska kunna köra skoter i det.

Det finns nästan inget skoter spel :(

18 Feb 2010

Ska absolut köpa. Skate spelen är dom bästa skateboard spelen, Tony Hawk suger som fan.

Har 1:an och 2:an.

19 Feb 2010
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Ska absolut köpa. Skate spelen är dom bästa skateboard spelen, Tony Hawk suger som fan.

Har 1:an och 2:an.

Tony Hawk är väl inte så dåligt! Den är bra men lugnt INTE bättre än Skate spelen!

Tycker att SKATE börjar bli utjatat... Har bara n.1 men avskyr det.

1 Apr 2010

Har Skate 2, Fenomenalt Bra Spel! :D

Ganska så realistiskt, roligt, ganska lång story, bra multiplayer.. ja allt är bra med det! xD

Men om jag ska vara ärlig så tycker jag att grafiken ser lite dålig ut i skate 3 jämfört med skate 2, sen tror jag inte dem gör så värst många ändringar med spelet. Mest storyn skulle jag tro. :D

Men men får se om jag köper det eller satsar på min skateboard irl. ;)

5 Apr 2010

Skate 1 var bra. Skate 2 var ännu bättre, bara en sak att 2an är mer "skatevänlig" alltså mer orealistisk för att passa bättre. Tycker jag är dåligt. Kommer nog bli ännu värre med 3an :(

18 May 2011

jag har det och det är skitgrymt jag har redan sålt 1000,000 brädor (har haft spelet ett tag nu) men det är skitgrymt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in