Lol det bara kom i huvudet
Ert Namn!
↗ till inläggetDen är så grymt bra c:
Vet inte riktigt. Kom på det för evigheter sedan.
Antagligen så kommer det från mitt förnamn (Gustav).
Saddam=Saddam=Saddam :D
Jag heter TheQueen eftersom jag älskar bandet queen men det namnet var upptaget så jag tog Thequeen istället.
↗ till inläggetJag spelade Left 4 Dead, och jag brukade alltid springa före alla och skjuta zombiesarna. Då började alla kalla mig för Rambo. (Ändrat till RambO') Jag kunde springa rakt igenom, pricka HS på typ alla, slår i väg några och skjuter, utan att bli skadad, och var skit bra som zombie :D Då kom Freac (Ändrat till FreAc)
Tsm vart det RambO' FreAc, och jag är väldigt känd på CS och L4D! XD
Söker man på RambO' FreAc på google så kan man se min steam community :P
Så, du var bra på zombie och blev kallad Freac? Vad i helvete betyder Freac?
Fräknar?
↗ till inläggetVad fick dig att byta till fish?
↗ till inläggetDet står fishmaster i refrängen?.↗ till inläggetVad fick dig att byta till fish?
Helt random.
Axel -> Axzl
Nothing fanzy
Rhino = Noshörning.
Dom är coola :'D
Tyckte de lät ballt också.. ._.
Hade Froancise som lät som en fransk... service kvinna så böt till Milixi från något namn jag rambla runt bokstäverna på, Runt 2008-2009 böt jag till Exorz från Exorcism dock var det väldigt känt och andra hade samma namn.
Men brorsorna hette Sanity och Mixer som nicks och bytte till snt respektive mxr, följde spåren och böt till Exz.
x n' z is ze shiet.
Tänker byta namn, har fortfarande Milixi om Exorz är taget, tänkte på Cain/Cainan men det är taget överallt. Får komma på något nån gång.
Erebos - Grekiskans gud för totalt jävla mörker.
↗ till inläggetSatan i gatan.Erebos - Grekiskans gud för totalt jävla mörker.
Fruktan.
En guild i Fiesta Online ^^
Mitt motto är chilla.
Chilla är slang för "ta det lugnt, slappna av, softa".
Beskriver mig på ett sätt också eftersom jag är lugn och sällan stressar. B)
Deathmetal är det jag matar mina öron med.
SaaiN är mitt Smeknamn.
Eftersom jag alltid utnyttjar byt namn funktionen när den är tillgänglig för mig hittar jag på något som jag gillar.
Namnet kändes rätt för mig just då jag ändrade namn.