↗ till inlägget
Tjena!
Jag funderar på att köpa spelet "Stoked" till Xbox 360. Jag kollade på pricerunner efter billiga återförsäljare och hittade en som heter "Spellyan". Är den sidan verkligen säker att beställa ifrån?
Länk: http://spellyan.123ehandel.se/ - adressen tyder ju kanske på att den inte verkar så seriös =/
Hejsan,
Mitt namn är Jonas och jag driver idag företaget SpeLLyan.
Jag såg att ni diskuterade företaget och vill gärna passa på att besvara några funderingar.
Jag kan ju börja med att hålla med om att den webadressen inte är särskilt snygg, den är även inkorrekt då rätt adress skall vara "www.spellyan.se". Vi har kontaktat Pricerunner som nu skall ha ordnat detta.
Vi har funnits i ungefär 1.5år och bedrivit större delen av verksamheten på Tradera fram tills vi öppnade vår webshop.
Som nämnt har vi för närvarande endast 16 positiva omdömen på Prisjakt. Vi har dock även 2423 unika positiva omdömen i skrivande stund på Tradera (3160st totalt). Detta motsvarar strax över 99,9% nöjda kunder vilket vi är väldigt stolta över. Våra omdömen på Tradera
Layouten på vår hemsida är ju inte den snyggaste, men förhoppningsvis enkel och användarvänlig. Vi har inte det största utbudet, men på det vi har så har vi ett mycket konkurrenskraftigt pris. Vi erbjuder också 24h leverans vilket innebär att ordrar lagda före kl. 15:00 skickas samma dag (ofta släpper vi igenom ordrar lagda fram till 16:00).
För närvarande har vi enbart förskottsbetalning som betalningsalternativ. Det har helt enkelt varit för dyrt med faktura vilket skulle ha lett till höga fakturakostnader, dock ligger vi på nytt i förhandlingar om detta och tror att vi kommer kunna erbjuda faktura inom kort till ett rimligt pris.
Har ni några fler funderingar så maila oss gärna direkt för snabbast svar.
Vänliga hälsningar,
/Jonas på SpeLLyan