💬
Logga in
Fuska.se

Mitt Internet Beter Sig Väldigt Konstigt.

7 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Okej, det började idag när jag kom hem, internetet beter sig som det aldrig gjort förut. t.ex skulle köra igång spotify idag och då dog internet. men nu har det fixsat sig. men nu funkar inte det att starta MW2 MP längre, vad kan detta vara för fel?

btw, har provat starta om modemet, routern och datorn.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Okej, det började idag när jag kom hem, internetet beter sig som det aldrig gjort förut. t.ex skulle köra igång spotify idag och då dog internet. men nu har det fixsat sig. men nu funkar inte det att starta MW2 MP längre, vad kan detta vara för fel?

Vilken bredbandsleverantör har du? Det är säkert så att deras sladdar inte klarar kylan, blir säkert bättre när det blir varmare.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken bredbandsleverantör har du? Det är säkert så att deras sladdar inte klarar kylan, blir säkert bättre när det blir varmare.

Telia.

Nivå 2 · Novis

Har själv haft problem med internet idag, och tror det är tack vare kylan. Jag skulle avvakta (är dock rätt van att det lägger av tack vare comhem.. men men) Jag har kunnat köra MW2 någolunda med lite lagg ibland, men sa du att det inte funkar alls? Borde stå något felmeddelande eller något?

23 Feb 2010
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Har själv haft problem med internet idag, och tror det är tack vare kylan. Jag skulle avvakta (är dock rätt van att det lägger av tack vare comhem.. men men) Jag har kunnat köra MW2 någolunda med lite lagg ibland, men sa du att det inte funkar alls? Borde stå något felmeddelande eller något?

det funkar jo visst, men kör man igång 2-3 program som kräver internet dör det. har aldrig varit så här

Nivå 7 · Fuskare

Kolla först och främst uppkopplingen i ditt nätverk.

Är den okej så ring till telia.

24 Feb 2010
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Tror jag har fixsat det. Stängde av brandväggen i Norton.

25 Feb 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Stänga av, du kan inte tillåta modemet eller dylikt istället ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in