↗ till inläggetLäs noggrant nästa gång. Om du nu talar sanning så verkar problemet vara det understrukna.↗ till inläggetFråga: Hur blir man av med en mustasch?
Svar: Man rakar av den.
Simple as hell.
Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, dvs dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch.
Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avstånd man ser den klart och tydligt.
Mustasch! Hur Blir Man Av Med Det?
↗ till inläggetLäs noggrant nästa gång. Om du nu talar sanning så verkar problemet vara det understrukna.↗ till inläggetFråga: Hur blir man av med en mustasch?
Svar: Man rakar av den.
Simple as hell.
Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, dvs dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch.
Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avstånd man ser den klart och tydligt.
YApp det är ett problem att dom inte låter mig, och sne att jag har denna mustasch Pga det.
1. Gå till en matbutik.
2. Köp ett paket rakhyvlar.
3. Göm rakhyvlarna på ditt rum.
4. När du ska duscha, lås dörren och sätt på duschen (kallt vatten om du inte vill slösa mycket), sno lite raklödder av din farsa eller använd MASSOR av tvål.
5. Raka bort mustaschen.
Varning!!! Vad du än gör, dra ENDAST NERÅT! ALDRIG I SIDLED! Då skär du dig.
Ha skoj!
Säg att du ska raka bort den ändå, de kan inte hindra dig.
Va e moppemusch? xD
Btw, raka av den, som redan har sagts typ 100 gånger..
En "mustasch", dvs de där vackra fjunen som börjar växa fram vid 12-års ålder (för de flesta).
↗ till inläggetEn "mustasch", dvs de där vackra fjunen som börjar växa fram vid 12-års ålder (för de flesta).
Dom är inte direkt vackra, men jag ska försöka övertala dom <.<
↗ till inläggetHär har vi en moppemusche, d.v.s min egen. Dock i jävligt dålig upplösning.
Det är ju som Jack Sparrow's mustasch i Pirates Of The Carribean.
Fast en mycket fjunigare version.
↗ till inläggetHär har vi en moppemusche, d.v.s min egen. Dock i jävligt dålig upplösning.
Jack Sparrow wannabe?
Om jag får säga min åsikt, det var jävligt fult xD
↗ till inlägget↗ till inläggetDendära ploster grejen värkar funka kanske testar.
men mina föräldrar vill inte att jag ska raka mig för det behöver jag inte säger dom.
>.< DAMN GODNESS!
Då har du dåliga föräldrar.
Att raka sig får den personen i fråga själv bestämma.
Inte ska föräldrar bestämma om du får raka dig eller inte.
Min farsa tillåter mig göra saker som han anser är okej då.
Fast just nu håller han med morsan. Damn alltså.
Min kompisar i skolan eller iaf en jävla skitunge i samma klass som mig
går runt och och säger ''Titta där han har ju mustasch. Jag får sån damp!
Ska jag slå ner honom eller ignorera honom?
Du bör snarare bli arg på dina föräldrar. Att du inte får raka dig är bara helt sjukt. "Behövs inte" skojar dem, SOM OM DET VORE JOBBIGT FÖR NÅGON om du bara rakade dig. Men vad behövs då? Vad är nödvändigt. Vi lever inte i Bbangladesh, vi lever i Sverige. Inte direkt att du sliter för mycket på hyveln eller använder för mycket ström för apparaten. Bland det värsta jag hört, det är rakning... bara rakning..., helt ofarligt, snabbt och enkelt och det gör dig snyggare. Prata med någon som kan prata förnuft med dina föräldrar.
Fråga om du får raka dig.
Om dem säger nej, Gå fram och häll kaffe på pappa.
Fråga igen.
Säger dem nej, Banka ditt huvud i väggen.
Fråga igen.
Säger dem nej, Skjut dig själv.
PROBLEM SOLVED!
↗ till inläggetDen såg bara jävligt fjunig ut på bilden kraftigare i verkligheten, dock inte riktigt som Jack Sparrows.Fast en mycket fjunigare version.
Och jag ser bättre ut med den än utan den.
Jag har en fjunig.. GalenKaka hade ett bra förslag, skjut dej själv.. -.-
Btw måste man väl inte FRÅGA om man får raka sej :s
↗ till inläggetOh well, hade mahmudmustasch vid åldern 13-14 så jag vet hur det känns.hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket.
Hur får jag bort det? Några råd?
Förutom att raka sig, för det får jag inte >.<
Men vänta för fan några år, för om du rakar dig för tidigt kommer du efter några år behöva raka dig nästan varje dag, om inte två gånger per dag..
Laser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :P
↗ till inläggetDet brukar man ju inte ta just där. Laser använder man på ställen så som ryggen och det. Tror fan inte att man använder sig av det bara för att ta bort sin mustasch...Laser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :P
↗ till inläggetJodå. Kvinnor gör det är jag ganska säker på.↗ till inläggetDet brukar man ju inte ta just där. Laser använder man på ställen så som ryggen och det. Tror fan inte att man använder sig av det bara för att ta bort sin mustasch...Laser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :P
↗ till inläggetJodå. Kvinnor gör det är jag ganska säker på.↗ till inläggetLaser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :P
Det brukar man ju inte ta just där. Laser använder man på ställen så som ryggen och det. Tror fan inte att man använder sig av det bara för att ta bort sin mustasch...
Jojo. Men som man kanske man vill ha kvar sin hårväxt där...