Jag ändrade min presentation idag och försökte skriva in "<" tecknet i pressen, men det verkar inte fungera. Kommer upp helt andra tecken?
Vad kan detta bero på?
Jag ändrade min presentation idag och försökte skriva in "<" tecknet i pressen, men det verkar inte fungera. Kommer upp helt andra tecken?
Vad kan detta bero på?
Fel tagnentbordsspråk/inställningar ?
↗ till inläggetFel tagnentbordsspråk/inställningar ?
Nej, allt är på svenska.
↗ till inlägget??Jag ändrade min presentation idag och försökte skriva in "<" tecknet i pressen, men det verkar inte fungera. Kommer upp helt andra tecken?
Vad kan detta bero på?
När jag endast sätter ut < och > så blir det < istället.
↗ till inläggetNär jag endast sätter ut < och > så blir det < istället.
Det är precis samma sak jag får.
↗ till inläggetTryck där en gång eller två så borde det funka sen.
Det fungerar fortfarande inte.
↗ till inläggetFungerade mitt tips då?
Är det bara i pressen ?
Verkar fungera att skriva det i inlägg <
funkar i gästboken också.
Fungerar inte för mig.
Vänta, är det HTML ni pratar om? Om det är det, så testa att byta ut '<' mot '['
Exempel:
Detta ska inte funka: <b>Fet</b>
Detta ska funka:
[b]Fet[/b]
=
Fet
Vet inte om jag är inne på rätt ämne men..
↗ till inläggetDu är ute och cyklar.Vänta, är det HTML ni pratar om? Om det är det, så testa att byta ut '<' mot '['
Exempel:
Detta ska funka:
[b]Fet[/b]=
Fet
Vi pratar inte om bb-koder utan att vissa medlemmar inte kan sätta ut ett "<" eller ">" i sin presentation.
Alltså, jag hade precis samma problem. Inga bb-koder funkade heller. Har du testat med olika webbläsare?
↗ till inläggetAh, fattade inte riktigt i början där. Men men.↗ till inläggetDu är ute och cyklar.Vänta, är det HTML ni pratar om? Om det är det, så testa att byta ut '<' mot '['
Exempel:
Detta ska funka:
[b]Fet[/b]=
Fet
Vi pratar inte om bb-koder utan att vissa medlemmar inte kan sätta ut ett "<" eller ">" i sin presentation.
Det kanske är för att hindra att man skriver ut HTML-kod i presentationen? Men jag bara gissar...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in