Det är ju lite kul när man gör typ Hitler, fulingar, kändisar och spelfigurer. Tycker jag iallafall :P
Miis?
han som skapa länken är min store brorsa och jag gillar mii:s
↗ till inläggetLänken?han som skapa länken är min store brorsa och jag gillar mii:s
I like it ,,, not! XD
Apropå hitler så mötte jag honom i pingis inte för så länge sedan! Slog honom stort btw.
Miis är askuliga!
↗ till inläggettråden↗ till inläggetLänken?han som skapa länken är min store brorsa och jag gillar mii:s
De funkar väl, dock är Xbox 360 Avatarer 100 gånger bättre.
Miis är bäst! Det är kul att man kan flytta runt alla grejer i ansiktet. Fast det är synd att man bara kan göra 99 stycken.
funkar väll
Love em'. Grr.
Miis är sköna och roliga. Det borde finnas något mer att göra med de t.ex onlineprogram där man kan träffa andra Miis.
↗ till inläggetJa, det skulle nog var kul. :)Miis är sköna och roliga. Det borde finnas något mer att göra med de t.ex onlineprogram där man kan träffa andra Miis.
Fungerar väl.
Haha det är roligt och göra så att en mii bara har en näsa ^_^
Håller med 360Xbox
Ogillar starkt, ja.
↗ till inläggetAvatarerna är bara en billig kopia.. :rolleyes:De funkar väl, dock är Xbox 360 Avatarer 100 gånger bättre.
↗ till inläggetMen dom är ändå 100 gånger bättre, ser bättre ut och går att göra mera med.↗ till inläggetAvatarerna är bara en billig kopia.. :rolleyes:De funkar väl, dock är Xbox 360 Avatarer 100 gånger bättre.
Hatar dem.
↗ till inläggetHur gör man det?↗ till inläggetSamma här.Det är väl inget fel på Miis?
Jag tycker det är skitkul att göra Miis som föreställer en själv eller någon annan.
Brukar tanka hem Mii's som ser ut som kända karaktärer ;)