Hej hej, jag undra vad som är bäst melllan 32-bits elr 64-bits W7?
och vad som är bäst när man spelar. :D
Hej hej, jag undra vad som är bäst melllan 32-bits elr 64-bits W7?
och vad som är bäst när man spelar. :D
64 obv
Har 64-bit på denna och 32-nit på min andra.
Går snabbare med 64-bit om du har 4GB ram eller mer! ;)
vad är skillnaden ? :)
↗ till inläggetvad är skillnaden ? :)
Om du kollar på mitt inlägg fattar du! ;)
↗ till inlägget
Haha, den dära tjänsten är ju fan rolig! :lol:
64bit, ett spel jag spelar funkar också bara på Windows 7 om det är 64bit.
Kan nån skicka mig nån sida där det står hur man byter från 32 till 64 snälla, behöver se hur man gör xd elr nån bra youtube sida :D
då menar jag på windows 7 ultimate :P
Du kan inte bara byta, du måste köpa en ny kopia som är 64 bit
ja asså jag har gjort elr laddat ner xd så har allt nu xd
men behöver nån sida där hur man gör o så, så att jag blir säker xd :P
lolwut? Det går INTE att ladda ner.
jo jag har laddat ner ner w7 build 7600 64-bits o brände till cd så det är som man har köpt, har kollat lite på youtube hur man gör, o dem gjorde så men vill veta mera bara så jag blir säkrare
Fuska.se tillåter inget snack om illegala nedladdningar och/eller sajter som ger dessa tjänster.
Till din fråga, för att du ska kunna använda dig utav ett 64-bitars operativsystem måste din dator klara av det, den måste vara tillräckligt snabb.
Din processor och moderkort spelar roll i det här sammanhanget, har de stöd för 64-bitar kan du installera ett 64-bitars operativsystem. Skriv din dator specifikationer i tråden så finns det säkert någon medlem som kan hjälpa dig besluta om din dator klarar 64-bit.
↗ till inläggetlolwut? Det går INTE att ladda ner.
Haha, dumförklarad!
Allt går att ladda ner.
Det är bara en fråga om tillgång, och WIN 7 finns det mycket av.
MIn dator sp. klara min dator 64-bits ?
Skulle inte rekommendera att du installerar det, kräver lite datorkunnighet och googlande, installation av drivrutiner.. Är inte så värst stor skillnad på 32-bit och 64-bit, skulle inte säga att det blir en stor skillnad. Du kanske får en liten snabbare dator, men du förlorar alla dina filer, spel, program och behöver installera om precis allt.
Vadå hur man gör? de är la som att installera windows i vanliga fall? stoppa i cd:n och klicka nästa i princip
XP 32 funkar alldeles perfekt för mig. Har inte koll på hur mycket W7 suger upp så 64bit kan vara ett bättre val för det.
↗ till inläggetJadå :) http://upload.snelhest.org/images/100311download_a_car.pngAllt går att ladda ner.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in