Under min tid här på Fuska.se har det både varit negativa och positiva moment som har skett.
Men jag har alltid sett detta forumet "inaktivt". Det vill säga, många skriver inte. Och detta sker under vardagar, helger och lov. Forumet byggs inte upp av medlemmar, utan bara går ner i inaktivitet. Vilket jag inte ser som ett bra sätt att ta hand om sidan, man borde ha lite mer ordning och reda, och kanske byta utseende på forumet, så skulle många fler registrera sig. Som det ser ut nu, ser det verkligen dött ut. DÖTT är det rätta ordet.
Och att tillsätta fler funktioner till forumet skulle heller inte vara dåligt, eller kanske ta bort funktioner som sällan används? Såsom "Onlinespel" tror nog inte så mogna medlemmar spelar det här, utan det är de mindre ungarna som gör det. Så varför inte bojkotta denna funktion, eller ta bort den totalt?
Tycker det är bra att det har kommit en ny "funktion" som snart väl kommer börja användas, dock för skribenter. Något nytt sker! Vilket jag gillar! Jag vill se mer av sånt!
Fråga mig snälla inte, varför jag är kvar här. Finns typ inget annat forum att skriva i, tyvärr.
Startar också denna tråd för att vi skall få en bättre community!
Nu vill jag höra era åsikter.