Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..
Rsbot
↗ till inläggetHar du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :PHej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..
↗ till inläggetNej det gjorde jag inte,↗ till inläggetHar du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :PHej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..
↗ till inläggetNej det gjorde jag inte,↗ till inläggetHej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..
Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P
För mig med googlade det och provade att sätta igång funkar inte undrar vad det kan bero på
↗ till inläggetNej det gjorde jag inte,↗ till inläggetHej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..
Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P
För mig med googlade det och provade att sätta igång funkar inte undrar vad det kan bero på
Startar den inte för dig heller? :o
↗ till inläggetNe, http://www.rsbot.com/forum/showthread.php?...x-for-Free-Bots Där står det hur du ska göra för att få rsbot att funka.Tror att det var nån mapp i Documents som hette RSBot. Den ska du ta bort ;)