💬
Logga in
Fuska.se

Rsbot

5 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..

Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P
16 Mar 2010
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P

Nej det gjorde jag inte,

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det gjorde jag inte,

För mig med googlade det och provade att sätta igång funkar inte undrar vad det kan bero på

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det gjorde jag inte,

För mig med googlade det och provade att sätta igång funkar inte undrar vad det kan bero på

Startar den inte för dig heller? :o

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Tror att det var nån mapp i Documents som hette RSBot. Den ska du ta bort ;)

Ne, http://www.rsbot.com/forum/showthread.php?...x-for-Free-Bots Där står det hur du ska göra för att få rsbot att funka.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in