↗ till inlägget↗ till inläggetLOTRO? Hur långt är det riktiga namnet :oBeställde nyss Final Fantasy XIII till PS3 och provade på LOTRO trialen. Är ganska säker på att jag kommer börja spela det igen.
The Lord of the Rings Online
↗ till inlägget↗ till inläggetLOTRO? Hur långt är det riktiga namnet :oBeställde nyss Final Fantasy XIII till PS3 och provade på LOTRO trialen. Är ganska säker på att jag kommer börja spela det igen.
The Lord of the Rings Online
↗ till inläggetusch.laddar ner r.u.s.e beta från steam
Usch? R.U.S.E betat är ju asbra.
↗ till inläggetsjälv tyckte jag att det sög hårt.Usch? R.U.S.E betat är ju asbra.
Spelar Fable 2, slaktar nåra personer i bloodstone för jag vill vara helt ond :evil:
DjCow: Du kanske inte förstod det? Det har en kanske svår lärningskurva.
Letar efter nån som vill boosta med mig på CoD 4.
Spelar mw2 med en kompis.
Ska kanske spela lite Rock band 2.
Har klarat alla låtar i Rock band 2 på expert på trummor, bara dom nedladdade kvar :D.
Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :)
↗ till inläggetHehe, när jag spelade med en kompis på MW2 så fick jag första matchen 11 killstreak så jag fick AC130, matchen efter fick jag AC130 ur en carepackaghe, matchen efter så fick jag Chopper Gunner ur en carepackaghe och sen matchen efter fick jag en Chopper Gunner till.Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :)
↗ till inlägget↗ till inläggetHehe, när jag spelade med en kompis på MW2 så fick jag första matchen 11 killstreak så jag fick AC130, matchen efter fick jag AC130 ur en carepackaghe, matchen efter så fick jag Chopper Gunner ur en carepackaghe och sen matchen efter fick jag en Chopper Gunner till.Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :)
Hahahaha XD
Pwnage.
När jag lirade SnD i förrgår tror jag det va... på 3 av 6 matcher fick jag care package, de innehöll en stealth bomber, en chopper gunner och en pavelow. Ganska kasst att man kan få så höga killstreaks i SnD...
Lirar freemode med en polare på GTA IV och testar lite roliga saker med en trainer (typ byter ut modell osv)
↗ till inläggetLirar freemode med en polare på GTA IV och testar lite roliga saker med en trainer (typ byter ut modell osv)
Det är skoj med freemode på GTA IV. Har goda minnen från senaste LANet med GTA IV Freemode. :lol:
Rush på Valparaiso(Bf:Bc2)
Skjuter saker i Left 4 Dead 2.
Spelar nedladdade banor i Left 4 Dead.(Bland annat Night Terror :) )
Lirar batman: AA.
Äger tanks i BC2 med Recon klass och lirar lite A.V.A då och då (:
ska precis börja lira cod.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in