↗ till inläggetLOL, då är du fan blind.
Det har skrivits väldigt få inlägg, mycket mindre än vanligtvis.
↗ till inläggetLOL, då är du fan blind.
Det har skrivits väldigt få inlägg, mycket mindre än vanligtvis.
Nja jag tycker då det flyter på som vanligt.
Jag håller nog med, lite inaktivare än vanligt.
Vi har haft 8651 unika besökare idag. :)
↗ till inläggetVi har haft 8651 unika besökare idag. :)
Och hur många har blivit medlemmar?
↗ till inläggetMåste dem bli medlemmar? Saken är den att vi har en hel drös utav besökare varje dag.
↗ till inläggetOch hur många har blivit medlemmar?
Det spelar inte så stor roll om de inte skriver några inlägg.
↗ till inläggetVart ser man det eller äre bara modsen som kan se det?Vi har haft 8651 unika besökare idag. :)
↗ till inläggetMåste dem bli medlemmar? Saken är den att vi har en hel drös utav besökare varje dag.
Ja, men medlemmarna är ju de som får forumet att fungera.
Hälften av dessa unika medlemmar är antagligen 10 åringar som letar fusk till sims 2. Det är forumet som är dött, hur många som kollar upp fusk livar inte upp forumet.
↗ till inläggetMen är det inte vad fuska.se's syfte är? Forumet är ju bara något extra.Hälften av dessa unika medlemmar är antagligen 10 åringar som letar fusk till sims 2. Det är forumet som är dött, hur många som kollar upp fusk livar inte upp forumet.
Om det här vore något extra (det vill säga endast en lite del av fuska) så skulle forumet se helt annorlunda ut.
Jag kollar 3 fusk per år här och jag tror de flesta forumanvändarna ligger på ungefär samma siffra. För oss spelar det ingen roll hur många anonyma besökare som letar upp fusk till sitt spel och sedan lämnar.
För oss är fuska inte fusk.
Det är nog en väldigt liten del av de aktiva forumsmedlemmarna som faktiskt ser på fusk.
Jag har inte varit på fuska.se's huvudsida på över ett år.
↗ till inläggetTvärtom om du frågar mig. De flesta som kollar fusk gör det 1 gång och kommer aldrig mer tillbaka, de som är inne på forumet är någorlunda aktiva↗ till inläggetMen är det inte vad fuska.se's syfte är? Forumet är ju bara något extra.Hälften av dessa unika medlemmar är antagligen 10 åringar som letar fusk till sims 2. Det är forumet som är dött, hur många som kollar upp fusk livar inte upp forumet.
Nu håller jag faktiskt med lite.
ja är fuck tiskt jäte aktiv ja har postat 9 inläg ida ja vet inte va du snakkar om ja e aktiv ja tycker at forumet är jäte bra!
I lol'd @ ^
Det enda fuska.se är för mig är forumet.
↗ till inläggetI lol'd @ ^
Det enda fuska.se är för mig är forumet.
Tycker inte att forumet är dött men lite fler medlemmar skulle inte skada ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in