^(går fortfarande inte att citera) *host*Throne of Bhaal*host*
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Har lirat DoA Awakening i över 4 timmar nu, och jag måste säga att jag är mäkta imponerad. Lika kul som originalet : D
Lirar lite Batman: AA.
Någon som klarat av Megaman 10?
spelat God of War 3 i över 6 timmar nu :P
Du måste hålla med om att det är skitbra :o Speciellt mot slutet då storyn börjar bli mer och mer intressant.
OnT:
Lirar fortfarande FFXIII. Det har börjat bli bättre nu och karaktärerna är faktiskt ganska intressanta. Tycker fortfarande det är surt att man måste köra igenom hela 8 timmar innan spelet blir värt att spela.
Väntar ivrigt på Pokémon SoulSilver.
Spelar Prototype på 360
my litell poni.
blev precis lvl 49 i Cod.
Försöker starta Battlefield : Bad Company 2, får Error Code 51 >:(
Sen när jag inte fick det att funka tänkte jag att jag skulle spela lite BF2 men hittade inte min serial key -.-'
Förlorade extremt orättvist i FIFA10.
Blev nyss rank 32 i CoD 4.
↗ till inläggetvilket lag var du? :) och vilka mötte du?Förlorade extremt orättvist i FIFA10.
Försöker komma vidare på Metro 2033 till PC men det är förjävligt svårt när man blir svärmad av monster och inte har något ammo kvar.
Kör sabotage på CoD 4.
körde nyss en match på AoEIII
vann stort.
Lirar DaO Awakening för fulla muggar nu, är totalt förälskad i det.
Väntar även på att BF BC 2 ska dimpa ned i brevlådan.
Har suttit och spelat BFBC2 i nästan 4 timmar nu. Jag har alla LMGs nu och jag fick nyligen 7k poäng på en match när jag körde som Medic, spelat är otroligt beroendeframkallande. :)
^
Haha same. Försöker få M60 atm, ska ta en paus nu och fortsätta efter en liten stund. Bara 3K xp till M60 :D