Kör på min nya "hjälte" i Fable 2 då jag behöver ett achievement som jag inte kan få på min bästa.
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Spelade lite Eternal Earth, precis som WoW fast loading screen när man fightas eller går, samt en annan historia och sämre grafik. Internet pallade inte det, så blir inge mer av det.
FIFA 10!
Börjat köra på Veteran på MW2
Dock kör jag inte alltid på det men ibland
Drömde nyss att jag spela, annars har jag nog inte spelat något i dag :unsure:
Lirar lite sabotage på CoD 4.
Installerar VIDZONE till PS3.
Någon som har någon bra mod till Dragon Age Origins att rekommendera?
Kan lista upp de jag använder:
Gift Guide
More Hairstyles
Nån texture mod, minns inte riktigt vad den heter.
Dragon Age Redesigned
Personal Annoyance Remover
Leliana and Morrigan Sacred Ashes Faces
Lockbash
Morrigans Sacred Ashes Robe
Leliana Sacred Ashes Armor
Warden Tattoo
Improved Atmosphere
Drar några låtar på Expert på Rock Band: Unplugged till PSP. :)
Kopplade upp mitt PS1 och körde Monster Inc
↗ till inläggetDrömde nyss att jag spela, annars har jag nog inte spelat något i dag :unsure:
wow
hur har du överlevt? :P
Jag spelar MW2, tror jag ska fortsätta på Veteran
Gjorde nyss ett headset åt mig för MW2! =)
Tog sönder ett vanligt 360 headset tills jag bara hade micken, högtalaren och sladdarna emellan ( Inget plast )
Sedan satt jag in högtalaren var ljudet kommer ut från mitt Creative Fatal1ty, och tejpade fast micken på headsetets mick.
Och Tadaa! Så kan jag både höra fotsteg och tala med folk på samma gång.
(Jag tyckte att detta passade i tråden, när jag gjorde det för att kunna spela MW2 bättre. ;))
↗ till inlägget
Hah, Mount and Blade.
Synd att det blir så enformigt i längden.
Fortfarande Fallout 3 som gäller.
Grov utforskning på g!
Startade en ny karaktär på Dragon Age (360, Dalish Elf, Rogue), exp-buggade
mig till lvl 25, och ska skapa en perfekt sparfil att föra över till Awakening... när
jag får min transfer-kabel, så att jag kan använda min nya hårddisk, eftersom
den gamla i princip är helt full, och Awakening därmed inte får plats. Tills dess
skrattade jag åt att jag kan göra 1000+ skada på fienderna med Arrow of Slaying.
↗ till inläggetGjorde nyss ett headset åt mig för MW2! =)
Tog sönder ett vanligt 360 headset tills jag bara hade micken, högtalaren och sladdarna emellan ( Inget plast )
Sedan satt jag in högtalaren var ljudet kommer ut från mitt Creative Fatal1ty, och tejpade fast micken på headsetets mick.
(Jag tyckte att detta passade i tråden, när jag gjorde det för att kunna spela MW2 bättre. ;))
fräckt
fast jag vet en annan grej man kan göra
Fast dock på PS3
↗ till inläggetScreen or it didn't happend!Gjorde nyss ett headset åt mig för MW2! =)
Moahaha im evil :evil: Glider runt som militär med m4a1 och slaktar som vanligt