tankafett.com nerlagd ?
Tankafett.com
↗ till inläggettankafett.com nerlagd ?
Servern har säkert kraschat...
Nej, enligt mina källor så kommer tankafett inte upp igen.
Du skojar va?
Om inte måste du länka mig dina källor! :o
O Crap.
↗ till inläggetNej, enligt mina källor så kommer tankafett inte upp igen.
craaaaaap! Nej, men seriöst.....Jag kommer sakna Tankafett. Eller kommer jag? De tog ju bara torrenter från Thepiratebay.
Ah well...
Nej! Jag som just upptäckte den sidan! Vart kan man fixa film nu då???? :(
↗ till inläggetNej! Jag som just upptäckte den sidan! Vart kan man fixa film nu då???? :(
Ehm...TPB....(Thepiratebay)
Vill bara påpeka att enligt mig bryter tråden inte mot §3.7, han bara frågar om en hemsida är nerlagd.
Denna tråden passar inte in om man läser regeln ord för ord.
Synd att Tankafett är nedlagt, fast torrentsen där var väl från TPB? I så fall så är det ju inga problem. :P
↗ till inlägget↗ till inläggetNej! Jag som just upptäckte den sidan! Vart kan man fixa film nu då???? :(
Ehm...TPB....(Thepiratebay)
Vad var det som var regelbrott nu då? För att jag svarar på en fråga? Alright.
↗ till inläggetNepp, inte enligt fuskas lustiga regler. Enligt dem får jag antagligen inte svara dig här heller.Vad var det som var regelbrott nu då? För att jag svarar på en fråga? Alright.
↗ till inlägget↗ till inläggetNepp, inte enligt fuskas lustiga regler. Enligt dem får jag antagligen inte svara dig här heller.Vad var det som var regelbrott nu då? För att jag svarar på en fråga? Alright.
Så jag får inte prata om TPB, eller andra fildelningssajter?
Skumt, ingen gör ju uppror för det...
ALLA SOM VET NÅGON MER SIDA SOM TANKAFETT ALLTSÅ MED BARA SWESUB OCH SWEDISH OSV PMA MIG PLZZ :'(
↗ till inläggetALLA SOM VET NÅGON MER SIDA SOM TANKAFETT ALLTSÅ MED BARA SWESUB OCH SWEDISH OSV PMA MIG PLZZ :'(
Nej, finns ingen bra.
Och sluta prata om piratkopiering på sidan, det är FÖRBJUDET!
Sidan kommer säkerligen upp imorgon.
Seså, nu var det utrett också. Tråden saknar syfte och ända bara att kommer leda till mer §3.7-snack.
Tråd låst.