↗ till inläggetHahahah :DVarför finns det ett spel som heter "BRATZ - The Movie" i din samling?! O_O
Det är min systers spel ;P
↗ till inläggetHahahah :DVarför finns det ett spel som heter "BRATZ - The Movie" i din samling?! O_O
↗ till inläggetJojo, vi säger så :)↗ till inläggetHahahah :DVarför finns det ett spel som heter "BRATZ - The Movie" i din samling?! O_O
Tror inte spelet är så bra gjort då skaparna är dumma nog att döpa sitt spel "The movie"
vilket är roligast av dom? :o
Den tråden ska man ju ladda upp bilder på sin TV, dator och spelkonsoler, här ska man ladda upp bilder på sina spel och spelkonsoler... även fast en sak är det samma så är det ju inte exakt lika dana trådar ;)
Jo, jag har inga problem med det, ville bara upplysa :P
http://i42.tinypic.com/2whnvqp.jpg
↗ till inläggetHeavy Rain, Uncharted 2 och Modern Warfare 2!vilket är roligast av dom? :o
Jag håller på att packa upp mina gamecube spel, ska ta kort på de kommer att lägga upp de om nån timme eller imorgon!
Hoppsan jag hittar inte flyttlådan gamecube spelen är i men hittade I.A.F ett gammalt PC spel:
↗ till inläggetKanske hittar Gamecube spelen denna helg!↗ till inläggetHeavy Rain, Uncharted 2 och Modern Warfare 2!vilket är roligast av dom? :o
Jag håller på att packa upp mina gamecube spel, ska ta kort på de kommer att lägga upp de om nån timme eller imorgon!
Hoppsan jag hittar inte flyttlådan gamecube spelen är i men hittade I.A.F ett gammalt PC spel:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in