💬
Logga in
Fuska.se

Köpa Ipod

20 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tjena!

Jag ska köpa en ny mp3/mp4, helst en Apple iPod. Kan någon tipsa om någon bra som kostar MAX 1000kr?

Förut funderade jag på en iPod Shuffle, men eftersom att man inte kan ha andra hörlurar på den så vill jag inte ha en sådan.

Jag är väldigt tacksam för snabba svar då jag ska köpa den senast i morgon!

Nivå 3 · Lärling

Du får inte en ny ipod för under tusenlappen i en affär, om det inte är en shuffle, kanske vissa internet butiker säljer men då får du ju vänta några mer dagar.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Du får inte en ny ipod för under tusenlappen i en affär, om det inte är en shuffle, kanske vissa internet butiker säljer men då får du ju vänta några mer dagar.

Den kan vara begangnad också om den finns i närheten av Luleå, Norrbotten!

Sen så måste det inte vara en iPod heller, det skrev jag i mitt första inlägg.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Den kan vara begangnad också om den finns i närheten av Luleå, Norrbotten!

Sen så måste det inte vara en iPod heller, det skrev jag i mitt första inlägg.

Titta på blocket, där köpte jag min Touch för 1300

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Tjena!

Jag ska köpa en ny mp3/mp4, helst en Apple iPod. Kan någon tipsa om någon bra som kostar MAX 1000kr?

Förut funderade jag på en iPod Shuffle, men eftersom att man inte kan ha andra hörlurar på den så vill jag inte ha en sådan.

Jag har en 30 gig iPod som ligger och dammar, 500 och den är din. ;) Har säkert massa musik kvar på den från de gamla tiderna. :D

http://farm1.static.flickr.com/159/398551006_39e8143e0a_o.jpg

En sån där feting. Kan skickas om du är intresserad.

Senast ändrad:

Jag hade slagit till, lol. :D

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Nja, jag måste ju ha den tills i morgon, så jag vet inte. Jag vill inte heller ha en sådan stor.

Jag funderar på en iPod Nano 8GB. Är de bra? För ca 1300, är det värt det?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tjena!

?

Jag kör Koss Headset i min shuffle.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjena!

?

Jo, det kanske fungerar, men eftersom att man byter låt på sladden till lurarna så måste man väl ha dem för att kunna byta låt?

http://www.mstore.se/m4n?cat1id=263&fa...p;prodid=249338

Där har du Ipod 8 GB för 990 kronor, inte så känd affär dock. Men har fått bra betyg utav 5 omdömen i alla fall.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

http://www.mstore.se/m4n?cat1id=263&fa...p;prodid=249338

Där har du Ipod 8 GB för 990 kronor, inte så känd affär dock. Men har fått bra betyg utav 5 omdömen i alla fall.

Jag vill inte ha 4G, jag vill ha en 5G. Jag ska nog köpa en sådan!

Vad är det egentligen för skillnad?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Vad är det egentligen för skillnad?

5G har kamera. Jag har också för mig att det finns någon inspelningsfunktion på 5G, men jag är inte helt säker.
Nivå 10 · Veteranfuskare

5G har som sagt kamera, större skärm, väger mindre, finare skal*

*http://www.bigpicturebigsound.com/artman2/uploads/1/nano-5G-with-4g-WEB.jpg

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #15

Okej, då köper jag en sån. :)

Men om jag köper musik på spotyfy, visst kan jag ladda över låtarna till iPoden då?

↗ till inlägget

Men om jag köper musik på spotyfy, visst kan jag ladda över låtarna till iPoden då?

Oj en groda!

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Skulle inte tro det, de låtarna är nog DRM-skyddade. Du får ta och läsa på spotifys hemsida på faq eller ngt.

Förstår inte vf du har så bråttom heller, om du tjänar ihop 1300 kr till kan du ju köpa en 160 gb iPod Classic...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det finns ett sätt att göra det där på, vilket jag inte kan säga då det bryter mot fuskas regler och Draghon är här. Så säger bara Rorelolpopeyoy Momusosicoc 3 och sen får din fantasi ta dig till oändliga platser, min vän!
31 Mar 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det finns ett sätt att göra det där på, vilket jag inte kan säga då det bryter mot fuskas regler och Draghon är här. Så säger bara Rorelolpopeyoy Momusosicoc 3 och sen får din fantasi ta dig till oändliga platser, min vän!

Jo, man kan ladda över till en MP3 iaf. Kopierat från spotify:

"All the MP3s you purchase are yours to own and can be transferred to any MP3 device of your choosing or burnt to a CD."

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjena!

?

Jo, det kanske fungerar, men eftersom att man byter låt på sladden till lurarna så måste man väl ha dem för att kunna byta låt?

Nej.

Knapparna sitter på Ipoden.

http://www.mp3-music-player.com/news/06_11/images/apple-ipod-shuffle.jpg

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in