💬
Logga in
Fuska.se

Fable 2

25 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

ni vet ju att på slutet i fable 2 så får man ju välja en önskning men jag är inte så bra på engelska så jag undrar vad ska man välja för att få evil poäng själv valde jag den där man aldrig mer skulle få träffa sin fru och barn men då fick jag 100 good poäng istället så vilgen ska man välja för att få evil poäng

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ni vet ju att på slutet i fable 2 så får man ju välja en önskning men jag är inte så bra på engelska så jag undrar vad ska man välja för att få evil poäng själv valde jag den där man aldrig mer skulle få träffa sin fru och barn men då fick jag 100 good poäng istället så vilgen ska man välja för att få evil poäng

Du ska ta den som du får pengar av...

Då dör ju din fru och barn och alla dom som var i det där tornet förblir döda...

100,000+ Liv spills på grund av att man är så snål och då bör man få rejält med Evil Points

Nivå 7 · Fuskare

Mitt tips är att ta den i mitten då du får behålla din hund. Pengar kommer du ändå få massvis.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Mitt tips är att ta den i mitten då du får behålla din hund. Pengar kommer du ändå få massvis.

Han ville ju ha Evil Experience...
Nivå 7 · Fuskare

Om han vill bli 100% ond är det ju bara att dra till Bloodstone och ta av safety mode, döda alla människor man ser och man kommer bli maximalt ond på nolltid.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

ok men en till sak som jag glömde att skriva när man får barn kan man göra satt den blir ond för varge gång jag får barn så vill den alltid vara god säger alltid i em moms god boy eller nåt och skvallrar om han ser att jag snor nåt

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ok men en till sak som jag glömde att skriva när man får barn kan man göra satt den blir ond för varge gång jag får barn så vill den alltid vara god säger alltid i em moms god boy eller nåt och skvallrar om han ser att jag snor nåt

Nej, det kan man inte..
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

så barn är alltså nåt som hört till när man är god

31 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

så barn är alltså nåt som hört till när man är god

Ja det är sant...
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

går det döda barnet då

Nivå 7 · Fuskare

Nej men om du dödar din fru kommer ditt barn försvinna tror jag.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej men om du dödar din fru kommer ditt barn försvinna tror jag.

Man kan väl inte döda sin fru?

Om man slår henne vill väl hon ha skiljsmässa?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Om man tar av safety mode går det.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #14

vad är safety mode och hur tar man bort det

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

vad är safety mode och hur tar man bort det

Man måste hålla in LB eller RB vet ej vilken det va...

men när man håller in nån av dom ska man trycka på dödskallen

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #16

ok går det bara döda ens eget barn eller andras också

Nivå 7 · Fuskare

Det går inte att döda barn?

Nivå 3 · Lärling

Vad gör den dära saken längst till vänster när man har dödad Lucien, Alltså när man får välja.

Nivå 7 · Fuskare

Den till vänster kommer typ alla som var vid "the spire" till liv och du blir godare.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20

vad händer om man är dum mot barnet då satt den inte trivs med en vill frun ha skiljsmäsa då eller

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in