ni vet ju att på slutet i fable 2 så får man ju välja en önskning men jag är inte så bra på engelska så jag undrar vad ska man välja för att få evil poäng själv valde jag den där man aldrig mer skulle få träffa sin fru och barn men då fick jag 100 good poäng istället så vilgen ska man välja för att få evil poäng
Fable 2
↗ till inläggetDu ska ta den som du får pengar av...ni vet ju att på slutet i fable 2 så får man ju välja en önskning men jag är inte så bra på engelska så jag undrar vad ska man välja för att få evil poäng själv valde jag den där man aldrig mer skulle få träffa sin fru och barn men då fick jag 100 good poäng istället så vilgen ska man välja för att få evil poäng
Då dör ju din fru och barn och alla dom som var i det där tornet förblir döda...
100,000+ Liv spills på grund av att man är så snål och då bör man få rejält med Evil Points
Mitt tips är att ta den i mitten då du får behålla din hund. Pengar kommer du ändå få massvis.
↗ till inläggetHan ville ju ha Evil Experience...Mitt tips är att ta den i mitten då du får behålla din hund. Pengar kommer du ändå få massvis.
Om han vill bli 100% ond är det ju bara att dra till Bloodstone och ta av safety mode, döda alla människor man ser och man kommer bli maximalt ond på nolltid.
ok men en till sak som jag glömde att skriva när man får barn kan man göra satt den blir ond för varge gång jag får barn så vill den alltid vara god säger alltid i em moms god boy eller nåt och skvallrar om han ser att jag snor nåt
↗ till inläggetNej, det kan man inte..ok men en till sak som jag glömde att skriva när man får barn kan man göra satt den blir ond för varge gång jag får barn så vill den alltid vara god säger alltid i em moms god boy eller nåt och skvallrar om han ser att jag snor nåt
så barn är alltså nåt som hört till när man är god
↗ till inläggetJa det är sant...så barn är alltså nåt som hört till när man är god
går det döda barnet då
Nej men om du dödar din fru kommer ditt barn försvinna tror jag.
↗ till inläggetMan kan väl inte döda sin fru?Nej men om du dödar din fru kommer ditt barn försvinna tror jag.
Om man slår henne vill väl hon ha skiljsmässa?
Om man tar av safety mode går det.
vad är safety mode och hur tar man bort det
↗ till inläggetMan måste hålla in LB eller RB vet ej vilken det va...vad är safety mode och hur tar man bort det
men när man håller in nån av dom ska man trycka på dödskallen
ok går det bara döda ens eget barn eller andras också
Det går inte att döda barn?
Vad gör den dära saken längst till vänster när man har dödad Lucien, Alltså när man får välja.
Den till vänster kommer typ alla som var vid "the spire" till liv och du blir godare.
vad händer om man är dum mot barnet då satt den inte trivs med en vill frun ha skiljsmäsa då eller