↗ till inläggetAh, men då förstår jag. :)Hade Alice Cooper-tröja på mig första da'n i sjuan.
Vad Kallas Ni I Skolan?
Erik eller emofan.
↗ till inläggetAh, men då förstår jag. :)
Det tillhör ju inte vanligheten. ;)
OnT: Jag blir kallad vid mitt namn.
Blir oftast kallad vid mitt namn : Kevin
↗ till inläggetHaha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig.↗ till inläggetAh, men då förstår jag. :)
Det tillhör ju inte vanligheten. ;)
OnT: Jag blir kallad vid mitt namn.
Cappe, Cappson B) , Sugröret, Festis, Snubben, Örat, Kongo, Lulle, Norpan, plus en massa mer :)
Jag heter Victor. Alla kallar mig Vicke och Hicke :rambo:
*********************************** :meddum:
Adde, långe man, långskånk och långben =D
↗ till inläggetHaha min eremitkräfta heter också Festis.Cappe, Cappson B) , Sugröret, Festis, Snubben, Örat, Kongo, Lulle, Norpan, plus en massa mer :)
Knarklangare, Häxa, Mulla, Hon :S
Kallades ett tag för Moses :o
↗ till inläggetHaha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig.
Din svenska är störd, liksom du. Enough said.
EDIT:
↗ till inläggethttp://www.cartoonstock.com/lowres/mly0948l.jpg↗ till inläggetHaha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig.
EDIT:
↗ till inläggetSka DU tala om stördhet?↗ till inläggetHaha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig.
EDIT:
Erik.
Är topp 3 längst i klassen :lol:
That makes me : Långis, Kevin , Kevin Monkeydander -.-
↗ till inläggetJag har för mig att vi hade grävt ner yxan.↗ till inläggetHaha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig.
EDIT:
Men men, idioter som du verkar bara vara ute efter att bli ägd.
Jag är inte störd, kan vara lite knasig ibland med mina lustiga kommentarer, men störd är jag inte.
Men du är patetisk, och det kan du inte säga emot.
↗ till inläggetJag har för mig att vi hade grävt ner yxan.↗ till inläggetHaha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig.
EDIT:
Jag är inte störd, kan vara lite knasig ibland med mina lustiga kommentarer, men störd är jag inte.
Akta dig, han tauntar dig först, sen anmäler han varenda inlägg du gör, det är lite lustigt i sig ;D
↗ till inlägget↗ till inläggetHaha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig.
EDIT:
Jag har för mig att vi hade grävt ner yxan.
Akta dig, han tauntar dig först, sen anmäler han varenda inlägg du gör, det är lite lustigt i sig ;D
Ja då får jag gå tillbaka till topic. :)
On-T: Jag kallas för Karo eller Turkjävel, fastän jag är iranier.. det är för att mina klasskamrater vet att jag inte är värst förtjust i turkar. :P