💬
Logga in
Fuska.se

Att Slå Ihop Trådar

4 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

hej,

jag tänkte börja klumpa ihop lite trådar i vissa forum. tycker det verkar smart. t ex har vi 4-5 "vad heter låten?" trådar i musik/media där jag tycker vi kan ha en stor tråd istället där man får skriva om det är nån låt man är ute efter. det är fritt fram eller? åsikter?

sköt om er. glad påsk

4 Apr 2010
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
↗ till inlägget

hej,

jag tänkte börja klumpa ihop lite trådar i vissa forum. tycker det verkar smart. t ex har vi 4-5 "vad heter låten?" trådar i musik/media där jag tycker vi kan ha en stor tråd istället där man får skriva om det är nån låt man är ute efter. det är fritt fram eller? åsikter?

sköt om er. glad påsk

Det är fritt fram och precis det funktionen är till för ;) Glad påsk!
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Sweet.

Har nu också börjat klumpa ihop nästan alla läxhjälptrådar. Nån får gärna hjälpa till.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Man kanske skulle säga åt folk att visa hur långt de har kommit när det gäller deras matte läxor? Då de kanske gör något litet fel så kan någon påpeka det, istället för att behöva visa hela uträkningen. Det känns även som att de kanske lär sig lite mer då.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Jo dom små svinen går ju knappt i skolan. Men jag vet inte riktigt hur man ska formulera det. I slutändan får dom skylla sig själva.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in