↗ till inläggetOm du inte redan visste det så kostar det till alla konsoler och till PC.Vad f'an snackar ni om? det är ju microsoft som försöker känna pengar på de "nya" maparna! om du nu inte ens tycker spelet är bra skulle du bara gå vidare utan att skriva en hat tråd...
Infinity Ward Kör Med Fula Knep?
har inget problem alls med att komma in på en server..
↗ till inläggetDu kör på PS3 va?+ att det går att komma in nu.har inget problem alls med att komma in på en server..
okej så dom uppdatera alla servrar i en dag och ni hatar spelet för det?
Sen om jag inte misstar mig har inte ens map packet kommit till ps3.
precis
det kommer om en månad
↗ till inläggetokej så dom uppdatera alla servrar i en dag och ni hatar spelet för det?
Nej, vi hatar spelet för Commando, alla vapen utom snipers är kraftiga, spawns, osv. Det är därför jag hatar MW2.
↗ till inlägget↗ till inläggetokej så dom uppdatera alla servrar i en dag och ni hatar spelet för det?
Nej, vi hatar spelet för Commando, alla vapen utom snipers är kraftiga, spawns, osv. Det är därför jag hatar MW2.
bra sagt
fast sniper håller jag inte riktigt med om
även om det blir väldigt många hitmarkers
Det blev problem med alla servrar så de behövde fixa det.
De är ju Activision som har fuckat upp de! DE var faktiskt Activision som bestämmde att map packet skulle kosta 15 dollar. IW har nästan inte tjänat ett öre på Mw2 för att dom har blivit lurade av Activision!
↗ till inläggetDe är ju Activision som har fuckat upp de! DE var faktiskt Activision som bestämmde att map packet skulle kosta 15 dollar. IW har nästan inte tjänat ett öre på Mw2 för att dom har blivit lurade av Activision!
Hur vet du det om man får fråga?
↗ till inlägget↗ till inläggetokej så dom uppdatera alla servrar i en dag och ni hatar spelet för det?
bra sagt
fast sniper håller jag inte riktigt med om
även om det blir väldigt många hitmarkers
Kan ju bl.a säga att jag körde en Domination på Quarry, 18 assist, 9 kills, 15 death. Sniper only.
Mapsen är btw najs, har dom till xbox
Jag kan inte komma in i en jävla skitserver. Ska ringa till dom och bara spamma i telefonen om hur mycket det suger. Går det att få packet gratis? Spelar på PC.
↗ till inläggetJamen gnäll mera förfan, vi kan inte ens starta COD -.-Jag kan inte komma in i en jävla skitserver. Ska ringa till dom och bara spamma i telefonen om hur mycket det suger. Går det att få packet gratis? Spelar på PC.
Om inte jag har fel så ska nästa spel i CoD serien vara gjort av Treyarch och det kommer att handla om Vietnam?
↗ till inläggetMen vad fan tänkt på att serverna kan vara överbelastade? -.-Jag kan inte komma in i en jävla skitserver. Ska ringa till dom och bara spamma i telefonen om hur mycket det suger. Går det att få packet gratis? Spelar på PC.
Hata inte Infinity Ward, dom har inte gjort något! Dom är bara spelutvecklarna och ACTIVISION är utgivarna! Det vill säga att Activision sätter priser, dom bestämmer nästan allt!
↗ till inläggetHata inte Infinity Ward, dom har inte gjort något! Dom är bara spelutvecklarna och ACTIVISION är utgivarna! Det vill säga att Activision sätter priser, dom bestämmer nästan allt!
Activision äger dessutom Infinity Ward, så Activision kan stänga ner IW när dom vill.
För att klargöra saken ännu mer så hade Microsoft mutat Activision från början så att dom bara skulle släppa map packet till xbox, efter en tid så bestämde sig Activision för att strunta i det, För att tjäna mer pengar på PC och PS3 användare.
I slutändan handlar allt om pengar. =)
↗ till inläggetMen vad fan snackar du om, du vet att microsoft bara betalade för att det skulle komma till 360 först sen till Pc och ps3. -.-↗ till inläggetHata inte Infinity Ward, dom har inte gjort något! Dom är bara spelutvecklarna och ACTIVISION är utgivarna! Det vill säga att Activision sätter priser, dom bestämmer nästan allt!
Activision äger dessutom Infinity Ward, så Activision kan stänga ner IW när dom vill.
För att klargöra saken ännu mer så hade Microsoft mutat Activision från början så att dom bara skulle släppa map packet till xbox, efter en tid så bestämde sig Activision för att strunta i det, För att tjäna mer pengar på PC och PS3 användare.
I slutändan handlar allt om pengar. =)
Om ni hatar spelet varför kör ni det? Varför spelar ni det varje dag och bara gnäller på att det är dåligt?
Skaffa ett annat spel om det suger så mycket istället för att sitta och spela det.
Ni ps3 och 360 ägare (av spelet), ni kan ju iaf få tillbaka endel pengar. På dator körs det ju genom steam och dom pengar vi lagt ner får vi inte tillbaka.
Visst jag tycker också spelet inte är perfekt, men jag sitter inte och gnäller på skaparna när jag gillar spelet.