↗ till inläggetAlla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy!Tyst med dig, fanboy.
Wii
↗ till inläggetVarför är han en fanboy? Och vilka spel till Wii har du ens spelat?↗ till inläggetAlla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy!Tyst med dig, fanboy.
↗ till inläggetVarför är han en fanboy? Och vilka spel till Wii har du ens spelat?↗ till inläggetTyst med dig, fanboy.
Alla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy!
När jag hade wii så hade jag mario galaxy, mario kart, ssbb, TH proving ground, zelda, skate it, cod 5 waw, mx vs atv m.m!
↗ till inlägget↗ till inläggetTyst med dig, fanboy.
Alla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy!
Varför är han en fanboy? Och vilka spel till Wii har du ens spelat?
När jag hade wii så hade jag mario galaxy, mario kart, ssbb, TH proving ground, zelda, skate it, cod 5 waw, mx vs atv m.m!
Alla spelen du hade förutom Mario & Zelda är skit, inte undra på
Tycker inte att ssbb var dålig, de andra spelen jag hade var wario, thrillville, rayman och wii fit!
frågorna som ställdes i början av tråden är besvarade så snälla, KAN ingen moderator låsa tråden? den har uppnått sitt syfte,eller hur?
↗ till inlägget↗ till inläggetTill han som skrev att Excite Truck har bra grafik så måste jag säga emot.
Excite Truck har grymt ful grafiken, även för att vara ett wii spel.
Den där filmen bevisar hur mycket spelskaparna suger.
Nej, det gör den verkligen inte.
Varför?
↗ till inläggetGanska stor skillnad på hårdvaran...
Det är varför. :bah:
↗ till inlägget
För att dom har gjort en slarvig Wii version. Wii versionen är väldigt ful och det finns knappt några zombies.
För er som tycker att WII har bra grafik titta på denna video och jämför:
Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel
Det många inte tänker på är att Grafiken är till för att skapa en bättre spelkänsla!
Nintendo satsar mer på "fina" kontroller som man kan kasta runt i vardagsrummet och slå, verkligen "slå" sina motståndare i t.ex. fäktning osv.
Grafiken är definitivt inte den bästa och kanske aldrig kommer att bli.
Microsoft och Sony har sina standard kontroller som inte finns så mycket motion sense i? Kanske PS3s wireless kontroller men inte fler....
De satsar mer på kvalitéts, hög grafiks spel istället för att kasta runt sina kontroller...
Nu säger inte jag att varenda Wii spel är sämre eller tråkigare än något annat spel.
Men de som köper Wii tycker väl att det är kul att kasta runt sin kontroll eller kanske skaka den upp och ner? Inte vet jag. Men jag vet att jag heller tar det lugnt när jag spelar och ja, jag trycker heller tjugotre gånger på A eller X knappen för att slå den personen tjugotre gånger, än att dra min kontroll framåt tjugotre gånger...
↗ till inläggetCOD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit?Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel
↗ till inläggetNej, för att nämna några, Metroid Prime 3/Trilogy, RE4 wii, No More Heroes, Okami, Muramasa: Demon Blade, Warioware, Red Steel 2, alla VC-spel - testat dessa?↗ till inläggetCOD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit?Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel
Jag har testat några av de men inte alla!
↗ till inläggetNej, för att nämna några, Metroid Prime 3/Trilogy, RE4 wii, No More Heroes, Okami, Muramasa: Demon Blade, Warioware, Red Steel 2, alla VC-spel - testat dessa?↗ till inläggetDu väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel
COD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit?
Har haft Wario Ware och det var helt okej men inget som inspererar mig!
↗ till inläggetDå kan du väl vara tyst isånnafall?Jag har testat några av de men inte alla!
Vi har fattat att du tycker att grafiken till Wii suger.
COD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det.
↗ till inläggetAlla Cod är bra dock är Cod 3 den mindre bra men till PS3 är den bra!COD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det.
↗ till inläggetJo för ett spel blir mycket bättre när man spelar det på ett 5kg tungt voffeljärn ;)↗ till inläggetAlla Cod är bra dock är Cod 3 den mindre bra men till PS3 är den bra!COD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det.
↗ till inläggetJo för ett spel blir mycket bättre när man spelar det på ett 5kg tungt voffeljärn ;)↗ till inläggetCOD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det.
Alla Cod är bra dock är Cod 3 den mindre bra men till PS3 är den bra!
Det finns faktiskt en slim version!