Jag hatar min syslöjdlärare. hon är så jobbig, man slösar hela lektionen på att vifta med handen för att hon är "Upptagen" med sina favoriserade elever. jag gillar inte heller engelskläraren, han stavar fel jämt. jag fick gå till rektorn för att jag försökte rätta han. Peg (Han menade pig.. :huh: ) är ju bara fail engelska.. :rolleyes:
Eran Hat Lärare
↗ till inläggetJag hatar min syslöjdlärare. hon är så jobbig, man slösar hela lektionen på att vifta med handen för att hon är "Upptagen" med sina favoriserade elever. jag gillar inte heller engelskläraren, han stavar fel jämt. jag fick gå till rektorn för att jag försökte rätta han. Peg (Han menade pig.. :huh: ) är ju bara fail engelska.. :rolleyes:
"rätta han" är ju fail-svenska, när det ska vara "rätta honom" :rolleyes:
OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig.
minn ukrainska syslöjdslärare ludmilla . Så satans jobigt hon favoriserar och pratar bort halva lektionen om sin "barndomen"
sen säger hon reat mot reat (rät mot rät)men berättar aldrig vad det betyder
Nu när jag har bytt skola så är det idrotts läraren, om man kommer 3 min försent får man frånvaro på hela lektionen, så det stod att jag hadde "missat" 18 lektioner oO
↗ till inläggetTur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :)OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig.
Min spanskalärare för hon pratar spanska HELA tiden man ba vah?
↗ till inläggetHar du ingen mask :blink: en i min klass har det och han är allergisk mot dammet,fråga din lärare om en sån här om du är jätte allergisk http://www.approvedgasmasks.com/images/evo5000-mask.jpg :gitarr:Är allergisk mot sån damm med. Och så är jag skit långt ifrån :P
↗ till inlägget↗ till inläggetTur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :)OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig.
Facemeat, den här tråden skulle vara om en lärare man hatar, inte någon man tycker är schysst.
NO läraren. Han är på mig hela tiden. Jag sköter ju mig ffs på hans lektioner. Han är en allmän jävla byfåne.
↗ till inlägget↗ till inläggetOnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig.
Tur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :)
Facemeat, den här tråden skulle vara om en lärare man hatar, inte någon man tycker är schysst.
Fu ville bara skriva det.
Hatar min mentor som bara ska fråga saker hela tiden. Som typ "VA SKA DU GÖRA PÅ SOMMARLOVET??? (efter att man har svarat 15 gånger innan)
Jag hatar fan min idrottslärare, Hanna heter hon. Hon är fan dum överallt. Ena stunden kan hon vara riktigt snäll, men oftast är hon dryg och sarkastisk. Man kan inte tro det, men ur hennes mun kan det hoppa några jävla grodor om det vill sig till.
↗ till inläggetTror inte dom har såna.↗ till inläggetHar du ingen mask :blink: en i min klass har det och han är allergisk mot dammet,fråga din lärare om en sån här om du är jätte allergisk http://www.approvedgasmasks.com/images/evo5000-mask.jpg :gitarr:Är allergisk mot sån damm med. Och så är jag skit långt ifrån :P
Franskalärare har alltid varit ett helvete för min del.
-_-
Tro det eller ej, men har aldrig haft en hatlärare. Visst, det fanns väl en lärare som man tyckte var råsträng i början av min gymnasietid, men hur bra och cool var hon inte när man väl lärde känna henne? Har annars nästan alltid kommit bra överens med mina lärare jag har haft, hittills.
Svenska läraren <_<
↗ till inläggetÄr alla förutom din hatlärare invandrare?Svenska läraren <_<
Har ingen som jag hatar, men en lärare som jag stör mig på är träslöjds-läraren
Han hjälper alla tjejer, så dom får höga betyg, minst VG
Och vi killar ignorerar han och så blir vi aldrig färdiga och får G