💬
Logga in
Fuska.se

Eran Hat Lärare

275 svar · startad

↗ till inlägget

Våran franska lärare. Han är en jävel.

Skulle ju vara kul att veta vilket ämne denna fransman undervisar i också.

EDIT: Kan lika gärna vara en fransyska. :o

Senast ändrad:

21 Jul 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

om det hade varit en fransyska så borde han skrivit lärarinna.

↗ till inlägget

om det hade varit en fransyska så borde han skrivit lärarinna.

Yes, problemet är att de flesta av dagens ungar bara använder sig av "lärare". :/
Nivå 9 · Veteranfuskare

Ett annat problem är alla barn som leker viktiga. Om det står "han" så är det en kille.

↗ till inlägget

Ett annat problem är alla barn som leker viktiga. Om det står "han" så är det en kille.

Såg inte det :o
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Våran franska lärare. Han är en jävel.

Skulle ju vara kul att veta vilket ämne denna fransman undervisar i också.

EDIT: Kan lika gärna vara en fransyska. :o

Han undervisar i franska och idrott.
25 Jul 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare

Min franska lärare är inte elak eller nått sånt, men om man har ett prov och inte kan en fråga så kommer hon och säger första bokstaven och fortsätter så tills hon har sagt hela ordet.

Här är ett exempel, svaret är cuisine.

Jag: Jag kan inte den här...

Hon: Ahh, men det börjar C, c, c, c, cui, cui, cuis....

Hon: Vet du nu?

Jag: Nej?

Hon: Cuisi, cuisi, cuisine.

Jag: Ok... :P

Sen går hon iväg.

Nivå 3 · Lärling

^ Låter väl inte så dåligt. ^^

Den sämsta läraren jag har haft måste vara min förra musiklärare. Hon kunde inte sjunga så hon mutade oss med godis så att vi inte skulle skvallra för rektorn. Sedan fick vi nån annan musiklärare som var betydligt bättre.

Senaste terminen hade vi en matte och no-lärare som inte var min typ. Hon var också min klassföreståndare och så fort det blev för jobbigt så sa hon "Okej, vi får sluta tidigare idag för jag inte orkar med det här längre". Hon började gråta för att hon inte visste åt vilket håll en Dvd-skiva ska vara i en Dvd-spelare. x'D

EDIT: Glömde när några i klassen hade snaggat sig. Då gick hon fram till de och sa "Varför har ni snaggat er? Det ser så j**la fult ut!"

Senast ändrad:

26 Jul 2009
↗ till inlägget

^ Låter väl inte så dåligt. ^^

Den sämsta läraren jag har haft måste vara min förra musiklärare. Hon kunde inte sjunga så hon mutade oss med godis så att vi inte skulle skvallra för rektorn. Sedan fick vi nån annan musiklärare som var betydligt bättre.

Senaste terminen hade vi en matte och no-lärare som inte var min typ. Hon var också min klassföreståndare och så fort det blev för jobbigt så sa hon "Okej, vi får sluta tidigare idag för jag inte orkar med det här längre". Hon började gråta för att hon inte visste åt vilket håll en Dvd-skiva ska vara i en Dvd-spelare. x'D

EDIT: Glömde när några i klassen hade snaggat sig. Då gick hon fram till de och sa "Varför har ni snaggat er? Det ser så j**la fult ut!"

Lol
Nivå 6 · Fuskare

Vår korta, feta, perversa, gamla, dementa och virriga tant till bildlärare. :)

27 Jul 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Finns det lärare som undervisar i hat?

↗ till inlägget

Finns det lärare som undervisar i hat?

Japp, de kallas SO-lärare och undervisar i hat mot allt förutom kapitalismen, socialdemokratin, liberalismen och islam. :)

↗ till inlägget
Coolt, hur länge har han bott i Sverige då? Antar att han har flyttat eftersom att han är en fransman. :)

Musikläraren Olle, en stor valross som man kantrar ganska lätt. Han skickar ut mig varannan lektion för att jag påpekar att klassisk musik(som vi bara lyssnar/spelar på) är skit och bör förbjudas. Så ber han mig säga vad bra musik är, så säger jag bra musik och hela klassen instämmer. Då blir han förbannad och slänger ut mig.

↗ till inlägget

Musikläraren Olle, en stor valross som man kantrar ganska lätt. Han skickar ut mig varannan lektion för att jag påpekar att klassisk musik(som vi bara lyssnar/spelar på) är skit och bör förbjudas. Så ber han mig säga vad bra musik är, så säger jag bra musik och hela klassen instämmer. Då blir han förbannad och slänger ut mig.

Att du inte lär dig då? Om han slänger ut dig gång på gång så måste ju du förstå att man inte gör om samma misstag 10gånger till.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Coolt, hur länge har han bott i Sverige då? Antar att han har flyttat eftersom att han är en fransman. :)

Det där är bara... Nej, det är fel.

Snälla, ska du spela dryg så kan du väl iallafall göra det rätt?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Att du inte lär dig då? Om han slänger ut dig gång på gång så måste ju du förstå att man inte gör om samma misstag 10gånger till.

Jag har all rätt att tycka att vi ska lära oss mer om modern musik och skita i mozart och beethoven och alla kompositörer eftersom ingen i klassen gillar något. De äldsta nån gillar är 70-talsmusik(Jag).

28 Jul 2009
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har all rätt att tycka att vi ska lära oss mer om modern musik och skita i mozart och beethoven och alla kompositörer eftersom ingen i klassen gillar något. De äldsta nån gillar är 70-talsmusik(Jag).

Och läraren har all rätt att slänga ut dig.

Du går inte i skolan för att du skall ha kul och älska alla lektioner.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och läraren har all rätt att slänga ut dig.

Du går inte i skolan för att du skall ha kul och älska alla lektioner.

Klart han har, säger inte emot det?

Nä det vet jag också fröken. Men det är bra om man iallafall kan tycka om lektionerna så de blir mer intressanta?

Undrar vad som stigit dig åt huvudet också.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Klart han har, säger inte emot det?

Nej, men gnäller om det.

Nä det vet jag också fröken. Men det är bra om man iallafall kan tycka om lektionerna så de blir mer intressanta?

Ptja, visst skulle det vara bra om man gillade alla lärare/ämnen. Dock är det i princip aldrig så.

Undrar vad som stigit dig åt huvudet också.

Gnälliga/bortskämda ungar/människor.

"Usch det är så äcklig mat :( "

"Skolan är tråkig vad skall jag göra? :( "

"Läraren är elak och slänger ut mig när jag säger att det han håller på att lära ut suger :("

"Jag får inte bra betyg för att alla lärare hatar mig :( "

Nej, men gnäller om det.

Tycker då inte att jag gnäller över det. Så illa är det inte. Tycker bara det är kul att han skickar ut de som protesterar och vill ha lite förändringar i det som lärs ut.

Ptja, visst skulle det vara bra om man gillade alla lärare/ämnen. Dock är det i princip aldrig så.

Precis. Men det finns få ljusglimtar.

Gnälliga/bortskämda ungar/människor.

"Usch det är så äcklig mat :( "

"Skolan är tråkig vad skall jag göra? :( "

"Läraren är elak och slänger ut mig när jag säger att det han håller på att lära ut suger :("

"Jag får inte bra betyg för att alla lärare hatar mig :( "

1. Förstår inte varför alla gnäller om maten, den är god, acceptera att ni får mat regelbundet iallafall. Tänk på de som har tur om de får mat 1 gång om dagen.

2. Kan inte annat än att hålla med där.

3. Ja, ganska förvrängd version av det jag skrev, men visst. Tycker du det så. Men jag är inte bortskämd eller gnällig om det. Jag tycker bara att han inte tål kritik.

4. Vem säger det? :3 Det vill jag se. =)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in