💬
Logga in
Fuska.se

Starcraft Forum!

9 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Tjena!

Jag har precis fått starcraft 2 beta pch tycker att det är jätte kul! Då kom jag att tänka på att starcraft är ett STORT spel så kan man inte ha ett eget forum för det?

↗ till inlägget

Tjena!

Jag har precis fått starcraft 2 beta pch tycker att det är jätte kul! Då kom jag att tänka på att starcraft är ett STORT spel så kan man inte ha ett eget forum för det?

Skapa en STOR tråd om spelet så kan man diskutera i tråden istället.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Tjena!

Kanske ett stort spel, men inte ett hett ämne på fuska.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det borde finnas officiella trådar om vissa spel som är ganska populära men inte populära nog för att få ett helt forum tillägnat till sig. Typ som på Gamereactor forumet.

9 Apr 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Kanske skulle World of Warcraft forumet passa? Anpassa det subforumet för Blizzard's spel som Diablo och Starcraft tillsamans med Warcraft-serien.

↗ till inlägget

Det borde finnas officiella trådar om vissa spel som är ganska populära men inte populära nog för att få ett helt forum tillägnat till sig. Typ som på Gamereactor forumet.

Mm, det är ganska många trådar om tex Tekken i GR's Tekken-forum. :o

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Kanske skulle World of Warcraft forumet passa? Anpassa det subforumet för Blizzard's spel som Diablo och Starcraft tillsamans med Warcraft-serien.

Det låter bättre
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det låter bättre

Ja. Jag har för mig att det är det man gör dock. Wow forumet brukar jag tolka som alla blizzard spel.

10 Apr 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjena!

Kanske ett stort spel, men inte ett hett ämne på fuska.

HA! varför har ni då ett final fantasy sub-forum? En tråd! (klicka) :lol:

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag undrar också det, 1 tråd?

Det är ju ett skämt det..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in