Uncharted: Drake`s Fortune.
Senast Köpta Ps3 Spel?
Call Of Duty Modern Warfare 2!
Jag vet inte om detta räknas som spel men jag köpte en Playstation Network Voucher på 200 kronor. För de pengarna köpte jag alla bilar och Big Surf Island!
↗ till inläggetalla bilarna till vad?Jag vet inte om detta räknas som spel men jag köpte en Playstation Network Voucher på 200 kronor. För de pengarna köpte jag alla bilar och Big Surf Island!
God of War III & FFXIII acquired.
Jag köpte Battlefield Bad Company 2
↗ till inläggetBurnout Paradise The Ultimate Box! Riktigt grymt spel!↗ till inläggetalla bilarna till vad?Jag vet inte om detta räknas som spel men jag köpte en Playstation Network Voucher på 200 kronor. För de pengarna köpte jag alla bilar och Big Surf Island!
Guitar Hero set
Alone In The Dark - Inferno. Grymt Besviken blev jag, hade ett alone in the dark spel till ps2 som ägde och var ganska svårt medans detta var väldigt tråkigt.
Läs recensioner innan du köper ett spel.
Inget.. Har inte köpt ett nytt spel på 3 månader :(
Detta är inget spel men 2 add-on till spel:
Jag köpte karaktärer till Uncharted 2 Among Theives (ingick Resistance monster, huvudkaraktären i Infamous M.M) och banan Museum till PAIN (blev lite besviken).
Jag köpte
Far Cry 2 åt min brorsa för hans namnsdag
han kommer nog bli glad!
Jag spoilar för att inte brorsan ska se för han är medlem på fuska.se!
Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?
↗ till inläggetDu vet att man kan läsa fast det är spoilat?Jag köpte
han kommer nog bli glad!
↗ till inläggetJa ja men jag har varnat honom!↗ till inläggetDu vet att man kan läsa fast det är spoilat?Jag köpte
han kommer nog bli glad!
Jag köpte senast "GTA IV".
Förbeställde nyss Red Dead Redemption... Fy fan, Rockstar lyckas alltid sälja till mig.
↗ till inläggetHar också gjort det, men dom var såklart tvugna att försena det från 27 April till 21 Maj. <_<Förbeställde nyss Red Dead Redemption... Fy fan, Rockstar lyckas alltid sälja till mig.
Bra, annars skulle inte jag ha pengar till releasen. :P