💬
Logga in
Fuska.se

Lägg Upp Din Musik!

43 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Får tyvärr ej fram den...

4 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Får tyvärr ej fram den...

Nä, inte jag heller.
10 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

No offence, men herregud vilken smörja...

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

No offence, men herregud vilken smörja...

Du får inte glömma att beräkna det komiska värdet också.

Då är den helt plötsligt bra.

21 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

www.myspace.com/nordenrecords

14 Apr 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #27

Jag bumpar tråden, vad tycker ni om det här introt? *Gammal länk*

Kanske inte så komplicerat, men jag håller på att skriva resten av låten också. :)

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Av riktigt töntiga skäl så vågar jag inte lägga upp min egen musik. Men jag kan kompensera med det genom att ladda upp en låt som jag har hjälpt en vän att komponera och producera. Hon är en grym sångare, så glid in och kolla!

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #29
↗ till inlägget

Av riktigt töntiga skäl så vågar jag inte lägga upp min egen musik. Men jag kan kompensera med det genom att ladda upp en låt som jag har hjälpt en vän att komponera och producera. Hon är en grym sångare, så glid in och kolla!

Okej, men låten du har hjälpt till att komponera var riktigt bra!
Nivå 4 · Lärling

Hardstyle

Dubstep

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #31

Tyvärr, inte min typ av musik, men du är säkert bra på det du gör. :rolleyes: Jag har ingen aning om det är svårt eller inte att göra sån musik. ;D

15 Apr 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Tyvärr, inte min typ av musik, men du är säkert bra på det du gör. :rolleyes: Jag har ingen aning om det är svårt eller inte att göra sån musik. ;D

Har man en hög med samplingar och ett visuellt studiprogram (som FL studio) så kan man enkelt leka och ha förbaskat kul!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har man en hög med samplingar och ett visuellt studiprogram (som FL studio) så kan man enkelt leka och ha förbaskat kul!

Så du påstår att jag använder samples?

Fråga Organism på detta forum om hur många månader jag suttit och försökt få fram en redig kick.

Alla mina ljud är oftast självgjorda i 3xOsc eller andra plugins, ja i FL Studio.

Men jag använder bara samples när jag inte orkar fokusera på andra grejer.

Som en cykel, du kan cykla med stödhjul. Men det tar ett bra tag att lära sig åka utan.

Nivå 7 · Fuskare

Awesome_Nigger.mp3

Gjorde något oseriöst i väntan på att nexus skulle bli klart :)

Nivå 4 · Lärling

I mitt band har vi inte spelat in något än (kommer förhoppningsvis studiotid i sommar), men när vi har repat länge ibland och är trötta finns risken att det blir något mycket seriösare, och lite av detta har spelats in. Njut! (introducerande en helt ny genre, incestjazz!) :visslar:

http://www.myspace.com/krasfoajen

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fråga Organism på detta forum om hur många månader jag suttit och försökt få fram en redig kick.

Alla mina ljud är oftast självgjorda i 3xOsc eller andra plugins, ja i FL Studio.

Som en cykel, du kan cykla med stödhjul. Men det tar ett bra tag att lära sig åka utan.

xD Haha. Asgarv. Jo för jag är ju fruktansvärt intresserad över att veta hur mycket du skapar musik och hur du får en kick utav det! Jag sa det i största allmänhet om man vill skapa musik så kan man göra det med samples och FL. Enkelt och det är kul. Men jag ser att du tog illa upp utav det. Jobbigt för dig.

Och yeah... Awesome metafor där. :rolleyes:

@Baranoi: Awesome! :) I like it!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

xD Haha. Asgarv. Jo för jag är ju fruktansvärt intresserad över att veta hur mycket du skapar musik och hur du får en kick utav det! Jag sa det i största allmänhet om man vill skapa musik så kan man göra det med samples och FL. Enkelt och det är kul. Men jag ser att du tog illa upp utav det. Jobbigt för dig.

Och yeah... Awesome metafor där. :rolleyes:

@Baranoi: Awesome! :) I like it!

Inte riktigt, metaforen var perfekt.

Eftersom du citerade en som skrev till mig så trodde jag att det var riktat till mig.

Du får ursäkta min rageness. :)

6 May 2010
Nivå 0 · Nykomling
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #39
↗ till inlägget
Tyvärr, jag gillade det inte...

Skulle även vara roligt att höra om du/ni har tillåtelse att använda låten 'Dust in the Wind' i eran låt xD.

Nivå 0 · Nykomling

de är ett freebeat så mhm

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in