Jag har En Desert Eagle 44. Som är sönder :cry:
Sen har jag en MP5 med ett ihoptejpat magasin :student:
Jag har En Desert Eagle 44. Som är sönder :cry:
Sen har jag en MP5 med ett ihoptejpat magasin :student:
Oh j*vlar, MP5 kostade väldigt mycket vah?
såg på teknikmagasinet att den kosta nästan runt 1500-2000 :s
Deserte'n skjuter väl ganska kraftigt elr den SKÖT kraftigt..? alltså ganska starkt vapen!
Jag mötte lillebrosan på det en gång. jag hade Ak-47s'en och han hade båda glock g17.
Jag stog typ 100 meter från och sköt med AK-47's och träffade hans brillor xD
köp inte från ställen som är för fritid, det är ofta mest dåligt kvalite.
Marui vapen har bäst kvalité
↗ till inläggetDeserten sköt jävligt hårt ja.Oh j*vlar, MP5 kostade väldigt mycket vah?
Deserte'n skjuter väl ganska kraftigt elr den SKÖT kraftigt..? alltså ganska starkt vapen!
Jag mötte lillebrosan på det en gång. jag hade Ak-47s'en och han hade båda glock g17.
MP5:an kostade 300 spänn på Tradera ;D Skjuter hyfsat hårt.
Jag kan tänka mej det..
f*n vad hett med en sån :'D Skulle vilja köpa en sån..
Köpte på teknikmagasinet.
En kompis lånade den när vi krigade och sedan vart den pajj.
Haha, typiskt polare ;)
↗ till inläggetmp5,ak`s och allt finns í olika prisklaser och kvalite,, mellan typ 100 och fler tusen och köper du en ak för 2000 vill nog inte din bror köra mer med dig.Oh j*vlar, MP5 kostade väldigt mycket vah?
Jag hade en, men syrran körde fyrhjuling med den och tappade den under däcket <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetnej..vi har inte så mycket krig här i sverige.Krigade mycket förut (vet inte om det är vanligt i Sverige) med min sniper (Super X9, 130 m/s) och så har jag en gas pistol, kmr inte ihåg vad den heter.
Lol, den var kul som *** :evil: . :lol: Men sann.
Har faktiskt en soft-airgun. Kan visa senare.
Ni vet väll om att soft-airgun klassas som ett riktigt vapen här i Sverige och ingen leksak.
↗ till inläggetLol. Seriously?Har faktiskt en soft-airgun. Kan visa senare.
Ni vet väll om att soft-airgun klassas som ett riktigt vapen här i Sverige och ingen leksak.
ok inte i samma klass som en riktig 357a men om du åker fast med en och du är under 18 så är det olaga vapen innehav.
sen får man väl inte ha en på allmän plats?
↗ till inläggetOkej. I Finland får man inte ha dem synliga på almänna ställen, men att skjuta lite här o där i en skog e bara finfint :Dok inte i samma klass som en riktig 357a men om du åker fast med en och du är under 18 så är det olaga vapen innehav.
sen får man väl inte ha en på allmän plats?
↗ till inläggetHar faktiskt en soft-airgun. Kan visa senare.
Dock så är de licensfria. Men det är de inte i England.
Jag har:
G36c (el :lol: ):
http://www.taniemilitaria.pl/sklep/images/DE/G36C.JPG
Walter P22 (tyvärr fjäder :( ):
http://www.impactguns.com/store/media/walther_p22_3.4.jpg
Har ingen softair gun men har ett luftgevär som jag skjuter med nångång då och då.
Har en sådan som prydnad, ganska så sliten så man körde krig dem gammla goa tiderna =)
http://www.tropicalfirearms.com/images/Glock17.jpg
Hade även en Smith&Wesson som en civ'are tog ifrån mig den när jag sprang runt som 10åring :P.
↗ till inläggetHur fick du hem den? När jag köpte en tändare som såg ut som ett awp skott så beslag tog dom den.nåt likande denna... Men kan nån en bra hemsida man köper billiga soft air gun? köpte min i turkiet.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in