Lvlat Dkn i BGs. Call to arms ftw :D
Dagshändelser I Wow.
↗ till inläggetdingade 80 på min första gubbe, gjorde många heroics, fett coolt
GZ! Själv lvlar jag upp en dk nu (lvl 66)
En massa HCs med en massa wipes.(Dungeon finder)
Jag har fixat Wrathful vapen och sköld för holy, har även farmat honor.. massa honor.. Ikväll blir det LK 10 manna. Nu jävlar ska han ner.
Dingat 73 på min tankadin.
Så jäkla trögt att bli 80 :P
Hittade årets supermodel i orgrimmar.
http://upload.snelhest.org/images/100418WoWScrnShot_041810_185040.jpg
http://upload.snelhest.org/images/100418asdasda.JPG
↗ till inläggetSkojar du eller? Det är ju call to arms nu man tar ju en lvl på högst 3h.Dingat 73 på min tankadin.
organiserat ett for the alliance raid, det gick bra med silvermoon och undercity men sen wipade vi i thunderbluff och gruppen kollapsade :(
↗ till inläggetTrögt? Tar typ 3-4 dagar 70-80, förut tog det ett halvår att bli 60, klaga inteDingat 73 på min tankadin.
Tog lvl 80 på Dkn :P Sista lvln tog inte ens 3h ^^ .
↗ till inlägget↗ till inläggetTrögt? Tar typ 3-4 dagar 70-80, förut tog det ett halvår att bli 60, klaga inteDingat 73 på min tankadin.
Jag e dålig :P Men sitter mest och geekar i Dalaran och fiskar (A)
OnT. Dalaran Daily Fishing
Dinga nyss 80 på Shamanen. :)
Kör ICC10 med guilden just nu! 8 manande marrowgar (en dps och en tank nere) så jag var enda tanken xD Men gick smidigt iaf (andra tanken dog pga lagg så kunde inte undvika coldflame)
Vi fick ner LK till 40%.. Sen drog vi bort extenden och gjorde fresh run igår. Pga Mass wipes på putricide(eftersom vi inte tänkte på att man inte får vara nära tanks i p3) så tog det längre tid än vanligt men vi one shotta princes. Dessvärre så är det reset idag och vi ska köra ICC 10 Heroic imorgon.. Vi fick in några Kingslayers i guilden som ville hjälpa oss lite hehe.
Dailys och Azjol-Nerub.
Wipade i timmar på sindragosa 25man, svårt men imorrn går hon ner ;) Fick också Lungbreaker till mina PvP gear, pew pew!
Downade putricide på tredje försöket med en 2 veckor gammal guild :) förra vecken klarade vi 6 bossar, förhoppningsvis mer än 7 denna veckan.
HC farming på DKn ^^
4177 gs på tank gear, skit dåligt tycker jag. Går skitsegt framåt, då jag inte vet hur jag ska fixa 5,2k gs för ICC och fixa bättre gear där :huh:
Du kan få 5.4k gs genom heroics oO