... LÅS ...
Lås Tråd
If you are a cheat hater then leave this page and eat a toaster.
Ska jag gå och äta en brödrost? Wtf?
↗ till inläggetIf you are a cheat hater then leave this page and eat a toaster.
Cheat hater = Fusk hatare
Och om du är en fusk hatare, vad gör du på denna sajt? :/
↗ till inlägget↗ till inläggetIf you are a cheat hater then leave this page and eat a toaster.
Wow. Han menar toaster. Toaster är brödrost.
Hur exakt menar du "fuska"? Fuska i Storymode?
↗ till inlägget↗ till inläggetIf you are a cheat hater then leave this page and eat a toaster.
Wow. Han menar toaster. Toaster är brödrost.
Hur exakt menar du "fuska"? Fuska i Storymode?
Men är du trög?
Det går att fuska online!!!!
Man kör med Simple Native Trainer 5.5!
Och det med brödrost är ju ett skämt! :bah:
Hur kul är det att fuska? Inte ett dugg, dem som fuskar har ingen skill överhuvudtaget.
Och om det är nån som är trög, så är det du.
Fuska.se är en sida för fuskkoder och tips. Inte för hur man hackar online, det är bara dumt.
↗ till inläggetword.Hur kul är det att fuska? Inte ett dugg, dem som fuskar har ingen skill överhuvudtaget.
Fuska.se är en sida för fuskkoder och tips. Inte för hur man hackar online, det är bara dumt.
Ganska failad hemsida måste jag säga.
Jag tycker att man ska använda fusk ibland men hacka ska man ALDRIG göra det fårstör får andra och gör spelet mindre kul
↗ till inläggetJag tycker att man ska använda fusk ibland men hacka ska man ALDRIG göra det fårstör får andra och gör spelet mindre kul
Bara så du vet finns det flera miljoner som använder hacks...
Alla på min friends list har hacks och har väldigt kul med hacksen.
Trainers är perfekt när man spelar roleplay, då får man en speciell "model" (gubbe)
↗ till inläggetHur kul är det att fuska? Inte ett dugg, dem som fuskar har ingen skill överhuvudtaget.
Man har iaf tillräkligt med skills för att kunna fuska . se
Fick in lite reklam där med :huh:
↗ till inlägget↗ till inläggetHur kul är det att fuska? Inte ett dugg, dem som fuskar har ingen skill överhuvudtaget.
Man har iaf tillräkligt med skills för att kunna fuska . se
Fick in lite reklam där med :huh:
Har man tillräckligt med räkor? Va?
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tycker att man ska använda fusk ibland men hacka ska man ALDRIG göra det fårstör får andra och gör spelet mindre kul
Bara så du vet finns det flera miljoner som använder hacks...
Alla på min friends list har hacks och har väldigt kul med hacksen.
Trainers är perfekt när man spelar roleplay, då får man en speciell "model" (gubbe)
Tror du jag är från månen eller? :huh:
Jag vet att miljoner människor använder hacks själv har jag aldrig gjort det men det kan vara kul att göra det själv men inte när andra gör det.