Tjo, jag är på jakt efter ett bra headset, eller funkande. Ska inte bara vara något som man chattar med utan att man ska kunna höra gamesound i det (Som ett PC headset)
Helst ska det ligga under 1000kr och inte vara brutalt värdelöst.
Tjo, jag är på jakt efter ett bra headset, eller funkande. Ska inte bara vara något som man chattar med utan att man ska kunna höra gamesound i det (Som ett PC headset)
Helst ska det ligga under 1000kr och inte vara brutalt värdelöst.
Turtle beach x31
EDIT:
Annars kan du ju göra som mig, ta bort allt onödigt plast från ett xbox-headset så du bara har micken kvar.
Tejpa sedan fast den i ett pc-headset, och sätt ljudet på ditt 360 till "Through speakers".
Då kan du sätta ljudsladden i din TV, och micksladden i din 360-kontroll. :P
↗ till inläggetTurtle beach x31
EDIT:
Annars kan du ju göra som mig, ta bort allt onödigt plast från ett xbox-headset så du bara har micken kvar.
Tejpa sedan fast den i ett pc-headset, och sätt ljudet på ditt 360 till "Through speakers".
Hittar dock ingenstans dom säljer x31
↗ till inläggethttp://www.turtlebeach.com/products/efx3/home.aspx↗ till inläggetTurtle beach x31
EDIT:
Hittar dock ingenstans dom säljer x31
Ska du köpa Turtle Beach i Europa kan du inte köpa från TB's hemsida. Men www.game.co.uk har dom, har beställt mina där.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in