Skulle en mod kunna flytta tråden till cs-forumet?
Fuska.se´s Css Turnering
↗ till inläggetFixat.Skulle en mod kunna flytta tråden till cs-forumet?
KILLINGSPREE: heter du Jihan på msn för en Jihan har addat mig men han är aldrig online.
↗ till inläggetKILLINGSPREE: heter du Jihan på msn för en Jihan har addat mig men han är aldrig online.
För andra gången, om du läser:
↗ till inläggetJag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta
Jag skulle kunna ställa upp....
Nick: MoDo HOCKEY
Skills: low
steam: skatan222
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta
Det var därför jag undrade för han har inte tillgång till internet och Jihan är aldrig online så jag undrade om det var han eller inte.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta
Det var därför jag undrade för han har inte tillgång till internet och Jihan är aldrig online så jag undrade om det var han eller inte.
Jag har addat dig men jag heter [email protected] och det jag menade var att jag inte hade tillgång till något internet krävande
[EDIT] Btw alla som vill vara med, snälla skriv Nick Steam Add osv i bold.
Sorry,Sorry bry dig inte om mitt gamla msn adda detta istället [email protected]
↗ till inläggetSorry,Sorry bry dig inte om mitt gamla msn adda detta istället [email protected]
Gjort och inlägget ändrat.
Hoppas det kommer mer personer snart så vi får igång den här turneringen.
Skulle vilja vara med
Nick: DJMan17
Steam: DJMagnusson
Skill:Low/Mid (vet ej riktigt)
Första inlägget uppdaterat.
EN FRÅGA...NÄR BLIR DET AV NÅN TURNERING.
EN TILL FRÅGA...VAD ÄR REGLERNA OM MAN ÄR MED?? SKA MAN HA NÅN VISS ÅLDER??
Jag bästemer inte men tror nog att tävlingen kommer bli när vi har tillräkligt många pers som deltar
Nick: Gogo? oh...
Skill: low/mid (är ej säker)
Steam Add: crispin313
↗ till inläggetVi har inget datum än, men när det passar alla bäst typ någon helg men vi börjar tänka på det först när vi har minst 12 personer(helst mer) Ska ändra första inlägget om alla regler, det vi har än så länge är ingen fakeskill, alltså om någon säger att dom är low när dom är high är fakeskill, Dom som fakeskillar diskfavallifiseras(Staving?? XD). [EDIT] btw kommer vara borta i en skol vecka, ska till falun kan möjligtvis ha tillgång till dator där.EN FRÅGA...NÄR BLIR DET AV NÅN TURNERING.
EN TILL FRÅGA...VAD ÄR REGLERNA OM MAN ÄR MED?? SKA MAN HA NÅN VISS ÅLDER??
Jag kan vara med.
Beroende på när den ä
Nick: Pojken Utan Namn
Skill: Low+ / Mid.
Steam: matte8_
Hej jag har ett nytt nick: {Edsbyn} Linus 1335
Första inlägg uppdaterat, kom igen folk! Gå med i turneringen.
[EDIT] Btw Kan köra cs och sånt
Ska försöka få med en vän
↗ till inläggetSka försöka få med en vän
uppskattar det men skriv inte det här är du snäll.
Btw spelar du Cod Mw2? såg någon i helgen som nickade Amir The Expert.